

Tot proiectul Strategiei Naționale de Vaccinare se bazează pe
introducerea forțată și neconstituțională a conceptului de "sănătate
colectivă” prin trimiterea la "dreptul la ocrotirea sănătății
individuale și colective". De aici decurg toate propunerile de
parteneriate sociale cu media, cu profesori, cu diferite ONG-uri care nu
au nicio treabă de fapt cu vaccinarea.
Nu exista în Constituție scris nicăieri despre dreptul la ocrotirea sănătații individuale și colective!
În Constituție, la articolul 34, punctul 2 apar noțiunile de igienă și sănătate publică, dar sănătatea publică nu înseamnă deloc sănătate colectivă, la fel cum "proprietatea publică”, și ea definită constituțional în articolul 136, nu înseamnă proprietate colectivă!
Din contră, la punctul 1 al aceluiași articol 34 din Constituție este scris că dreptul la ocrotirea sănătății este garantat.
Dreptul la ocrotirea sănătății este însă un drept individual, adică eu îmi exercit acest drept constituțional, Statul având doar obligația de a-mi asigura mie exercitarea acestui drept în condiții optime, adică într-un climat în care, în primul rând, consimțământul meu la diferite acte medicale să nu fie viciat sau alterat. Fiind un drept al meu, eu pot alege să mi-l exercit cum cred că este mai bine pentru mine și starea mea de sănătate.
Introducerea forțată a acestui nou concept de "sănătate colectivă” aduce în discuție etica, morala, în zona vaccinării, care nu are ce să caute în acest act strict medical - deja s-a întamplat în timpul pandemiei Covid.
Vaccinarea este strict un act medical și ca orice act medical nu se supune problemelor de ordin moral. Cel care se vaccinează o face strict pentru a se proteja pe sine, dacă el consideră că are nevoie de aceasta protecție, după ce a calculat riscurile și beneficiile aduse de vaccinare în ceea ce îl privește strict pe el, căci el e cel care se vaccinează.
Un exemplu foarte bun este cel al altui act medical și anume întreruperea de sarcină. În acest caz relația medic-pacient nu este viciată de probleme de ordin etic, ci se discuta în termeni strict medicali opțiunea întreruperii de sarcină.
Această sănătate colectivă presupune că exista un interes superior propiului meu interes în ceea ce priveste sănătatea mea și opțiunile pe care le pot lua în numele apărării propriei mele sănătăți.
Acest interes superior, fiind superior, va trebui să primeze in alegerea mea în ceea ce privește vaccinarea. Așa ceva este extrem de periculos să fie legiferat pentru că atunci eu nu mai pot calcula raportul beneficii-risc doar din punctul de vedere strict al sănătății mele, ci trebuie să accept orice risc în numele interesului superior al unei fals clamate sănătăți colective.
Spre exemplu: nu este normal să îmi vaccinez copilul anti-Covid doar pentru a-și salva bunica sau bunicile altora.
Este extrem de periculos ca Statul să pretindă că vaccinarea individuală are și acest rol, al susținerii sănătății colective.
Așa cum nu este normal să îmi vaccinez copilul ca să eradichez o boală, indiferent despre ce boală e vorba.
În plus, EIA2030, adica agenda europeană pentru imunizare 2030 a fost adoptată de Comitetul Regional al OMS pentru Europa în 2020, adica înainte cu un an de apariția variantei Omicron cea care a dus la constatarea că vaccinurile anti-Covid nu au fost absolut deloc eficiente în stoparea transmiterii SARS2, adică în stoparea pandemiei.
Acest program ambițios european este extensia Agendei pentru imunizare 2030 semnată la nivel global în 2015 și funcționează ambele sub dezideratul „să nu lăsăm pe nimeni în urmă, în nicio situație sau în orice etapă a vieții.” ori asta presupune de fapt că mai toți cetățenii vor trebui să ajungă să se vaccineze, să fim populații vaccinate în proporție de peste 95%, procent care apare și în strategia elaborată de Ministerul Sănătății.
Doar pentru cioban există conceptul de sănătate colectivă a turmei lui de oi pentru că oile acelea ajung oricum în farfuria lui și nu contează dacă una-două oi au probleme de la efectele adverse ale tratamentelor aplicate, atâta timp cât îi rămân suficiente oi pe care să le mănânce sau mulge și tunde.
Ultimele 3 paragrafe nu am mai apucat să le spun în conferința desfățurată online, avand la dispozitie doar 3 minute, asemeni tuturor participanților.
Nu exista în Constituție scris nicăieri despre dreptul la ocrotirea sănătații individuale și colective!
În Constituție, la articolul 34, punctul 2 apar noțiunile de igienă și sănătate publică, dar sănătatea publică nu înseamnă deloc sănătate colectivă, la fel cum "proprietatea publică”, și ea definită constituțional în articolul 136, nu înseamnă proprietate colectivă!
Din contră, la punctul 1 al aceluiași articol 34 din Constituție este scris că dreptul la ocrotirea sănătății este garantat.
Dreptul la ocrotirea sănătății este însă un drept individual, adică eu îmi exercit acest drept constituțional, Statul având doar obligația de a-mi asigura mie exercitarea acestui drept în condiții optime, adică într-un climat în care, în primul rând, consimțământul meu la diferite acte medicale să nu fie viciat sau alterat. Fiind un drept al meu, eu pot alege să mi-l exercit cum cred că este mai bine pentru mine și starea mea de sănătate.
Introducerea forțată a acestui nou concept de "sănătate colectivă” aduce în discuție etica, morala, în zona vaccinării, care nu are ce să caute în acest act strict medical - deja s-a întamplat în timpul pandemiei Covid.
Vaccinarea este strict un act medical și ca orice act medical nu se supune problemelor de ordin moral. Cel care se vaccinează o face strict pentru a se proteja pe sine, dacă el consideră că are nevoie de aceasta protecție, după ce a calculat riscurile și beneficiile aduse de vaccinare în ceea ce îl privește strict pe el, căci el e cel care se vaccinează.
Un exemplu foarte bun este cel al altui act medical și anume întreruperea de sarcină. În acest caz relația medic-pacient nu este viciată de probleme de ordin etic, ci se discuta în termeni strict medicali opțiunea întreruperii de sarcină.
Această sănătate colectivă presupune că exista un interes superior propiului meu interes în ceea ce priveste sănătatea mea și opțiunile pe care le pot lua în numele apărării propriei mele sănătăți.
Acest interes superior, fiind superior, va trebui să primeze in alegerea mea în ceea ce privește vaccinarea. Așa ceva este extrem de periculos să fie legiferat pentru că atunci eu nu mai pot calcula raportul beneficii-risc doar din punctul de vedere strict al sănătății mele, ci trebuie să accept orice risc în numele interesului superior al unei fals clamate sănătăți colective.
Spre exemplu: nu este normal să îmi vaccinez copilul anti-Covid doar pentru a-și salva bunica sau bunicile altora.
Este extrem de periculos ca Statul să pretindă că vaccinarea individuală are și acest rol, al susținerii sănătății colective.
Așa cum nu este normal să îmi vaccinez copilul ca să eradichez o boală, indiferent despre ce boală e vorba.
În plus, EIA2030, adica agenda europeană pentru imunizare 2030 a fost adoptată de Comitetul Regional al OMS pentru Europa în 2020, adica înainte cu un an de apariția variantei Omicron cea care a dus la constatarea că vaccinurile anti-Covid nu au fost absolut deloc eficiente în stoparea transmiterii SARS2, adică în stoparea pandemiei.
Acest program ambițios european este extensia Agendei pentru imunizare 2030 semnată la nivel global în 2015 și funcționează ambele sub dezideratul „să nu lăsăm pe nimeni în urmă, în nicio situație sau în orice etapă a vieții.” ori asta presupune de fapt că mai toți cetățenii vor trebui să ajungă să se vaccineze, să fim populații vaccinate în proporție de peste 95%, procent care apare și în strategia elaborată de Ministerul Sănătății.
Doar pentru cioban există conceptul de sănătate colectivă a turmei lui de oi pentru că oile acelea ajung oricum în farfuria lui și nu contează dacă una-două oi au probleme de la efectele adverse ale tratamentelor aplicate, atâta timp cât îi rămân suficiente oi pe care să le mănânce sau mulge și tunde.
Ultimele 3 paragrafe nu am mai apucat să le spun în conferința desfățurată online, avand la dispozitie doar 3 minute, asemeni tuturor participanților.
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
https://www.consilium.europa.eu/ro/press/press-releases/2023/06/27/towards-a-global-digital-health-certificate-council-adopts-recommendations/
Observati ca este vorba de un link oficial al uiei.
Tradatorii nostri ne-au vandut deja oms-ului iar acum executa poruncile. Singura sansa, daca vom apuca momentul si vom mai putea vota... este sa nu mai votam partide din sistem. Aur, asa cum e , e singurul care are sanse. A sta acasa la vot inseamna a te spala pe maini de viitorul copiilor nostri!
Sa nu uitam plandemia cand ...
Sub drapelul curcubeu,
pigmalionistul CTPeu,
vaccinează o statuie
că așa-i legea în UE.
Mândruță cu ochi de pește,
seringa ciordește,
vrea și el să vaccineze,
da-i prea bleg ca să conteze.
Ciucă se învolburează,
pe loc el vaccinează,
o gonflabilă femeie
de la ministerul cheie.
Ciolacu discret se apleacă …
Rafila îl înțeapă,
să arate la popor
că e vaccinist superior.
Klaus intră în joc
și îl vaccinează pe Boc.
Fritz von Kraut se lamentează
că vacciniada stagnează.
Acuma, politrucii cu gălbează,
stau în dos și meditează.
Cu tupeu de arlechin,
vor să impună vaccin.
La televizor,
schelălăie de zor,
amenință furioși
ca demenții vanitoși:
cine nu se vaccinează
în gulag eșuează!
Pregătit-au abator,
pentru “great reset” onor.
Soiul asta nu cedeaza la proteste civilizate, misiunea lor este sa ne distruga sau sa devenim zombi jalnici. Decat o suta de ani ca zombii, mai bine O ZI ca oameni demni si de onoare, asa cum ne-a creat Dumnezeu.