

ACTUALIZARE: ActiveNews a primit la redacție următoarea explicație din partea Auchan pe care o redăm integral în virtutea Dreptului la Replică:
„Vă contactez din partea agenției TotalPR, reprezentant de comunicare pentru compania Auchan România.
Ca urmare a acestui articol: https://www.activenews.ro/opinii/Iulian-Capsali-BOICOTATI-AUCHAN-180002, facem următoarele precizări:
- Toți colegii noștri casieri sunt în continuare angajați și prezenți în magazin, disponibili să ofere suport în scanarea produselor. Odată cu implementarea noului sistem de case, meseria de casier evoluează de la activități de rutină tehnică către activități de relaționare, acompaniere și consiliere clienți.
- La casele self service din magazinele Auchan, clienții pot achita cumpărăturile atât cu cardul, cât și cu numerar.
Mai multe detalii despre noul sistem de case și despre dezvoltarea angajaților sunt disponibile în comunicatul anexat.”, se mai arată în precizarea primită la redacție, căreia îi dăm curs spre publicare pentru a se face cuvenita îndreptare.
Informațiile din Comunicatul Auchan România sunt disponibile AICI, la sursa inițială a articolului de Opinie al publicistului Iulian Capsali - Nota Redacției
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Boicot total.
A cumpara de la tarani inseamna a ne salva libertatea si viata
Si eu platesc singur la Auchan. Exista si automate care primesc cash , ba chiar dau si restul corect pana la moneda de 1 ban inclusiv.
Nu am reușit să plătesc cu numerar, aparatul respingea bancnotele iar cât despre fostele casiere care să te ajute nici urmă.
Așa că le-am lăsat marfa pe aparat și am plecat cu intenția de a nu mai reveni.
O voi face, totuși, ca să verific dacă cei de la Auchan au mințit sau nu.