

Ateii, anticreștinii, progresiștii și papagalii de serviciu vor inunda netul cu referire la „bigoții inculți” de creștini care au văzut în scena satanistă din deschiderea Jocurilor Olimpice de la Paris batjocorirea blasfemiatoare a „Cinei celei de Taină” pictată de Leonardo da Vinci când, de fapt, se spune, este reproducerea unei lucrări a pictorului olandez Jan Harmensz van Bijlert despre zei și Olimp. O să vă rog ca unde întâlniți această „narațiune” scoasă din mânecă să le transmiteți acest articol.

Diavolul nu e prost, spunea Părintele Justin, ci viclean, după cum i se mai zice, că doar are peste 7000 de ani și a avut ce să învețe și cât să-i prostească pe alții în atât amar de vreme.
Găselnița autorilor poveștii de la Paris, în principal regizorul homosexual Thomas Jolly, care se consideră un evreu queer, și scriitoarea de origine marocană și religie musulmană Leila Slimani, este că scena în cauză este dedicată lui Bacchus și nu l-ar viza pe Mântuitorul nostru Iiisus Hristos.
Diavolul vrea să ne convingă că ceea ce a văzut și înțeles toată lumea nu este adevărat. Așa se joacă el cu mintea necredincioșilor, deveniți idioți utili și papagali de serviciu.
„Misterul a fost dezlegat cu ajutorul doamnei Daniela Tutuianu care mi-a trimis un link al publicației online Le Canard Enchainé Libre, alta decât Le Canard Enchainé.
Scena din deschiderea Olimpiadei este inspirată din tabloul lui Jan van Bijlert, "Banchetul zeilor", de la jumătatea secolului al XVII-lea păstrat în Muzeul din Dijon. Este vorba despre nunta lui Pelaeus cu Thetis în care Dionysos este personajul central.”, scrie cu aer doct fostul informator baptist al Securității Cornel Ivanciuc, căzut într-o sectă a unui guru convertit la iudaism, conform propriilor sale confesiuni.
Da (să zicem), numai că lucrarea în sine, „Banchetul zeilor”, exact asta este: o batjocorire - să-i spunem parodiere -, în cheie, chiar a „Cinei celei de Taină” a lui Leonardo da Vinci, pictată la 130 de ani după capodopera de la Milano.
Chestiunea este cunoscută în lumea istoricilor de artă și, ca fost tonitzist, am aflat-o și eu pe vremea când studiam arta. De altfel, însuși site-ul Muzeului Magnin din Dijon amintește acest fapt în dreptul descrierii lucrării:
„Dintre pictorii din Utrecht, pătrunși de caravagism, familia Magnin l-a ales pe Van Bijlert, a cărui Sărbătoare a zeilor îmbină în mod șocant iconografia miturilor cu cea a Cinei celei de Taină.”

Dacă privim imaginile dispuse în deschidere nu este greu să observăm asemănările frapante. Pozițiile Apostolilor sunt reproduse în cele 12 personaje centrale din jurul lui Apollo (cu lira), înfățișat cu nimb, coloristica, de asemenea, la fel ca și în scena grotească de la Paris, este aceeași ș.a.m.d. Nu este chiar așa de greu, chiar și pentru un profan. Discuția pro și contra acestei interpretări figurează și pe site-ul unui muzeu închinat vinului și zeului lui, Bacchus. Cu siguranță au cunoscut-o și regizorii spectacolului satanist de la Paris.
Van Bijlert a fost un tip ciudat, fondator el însuși, în perioada activității sale de la Roma, a unei societăți artistice păgâne închinate cultului lui Bacchus, denumită „Clica artiștilor”, în care se alegeau pseudonime din cultul zeilor antici și unde Van Biljert avea numele de Enea. Practica lor ritualică a fost în cele din urmă interzisă chiar de Papa Clement al XI-lea, în 1720, informează și Wikipedia.
Biografia lui oficială mai notează că, întors în țară, „în 1634, Jan van Bijlert s-a alăturat Frăției de la Sint Jobsgasthuis, unde a fost administrator/housemaster între 1642-1643.”
Păgânii L-au comparat adeseori blasfemiator pe Iisus Hristos cu Bacchus iar specialiștii au analizat legăturile lui Apollo cu Enea în textele clasice.
Dacă privim cu atenție lucrarea lui Van Bijlert îl vom observa, probabil, pe „Enea”/Jan, autoportretizat lângă Apollo/Iisus, cu un element straniu în mână: un ciocan. În masonerie, chiar și în cea incipientă a acelor ani, ciocanul are o simbolistică aparte: este folosit de „Maestrul Lojei” și, potrivit „inițiaților”, este „un semn de autoritate folosit pentru a arăta puterea executivă a Maestrului Lojei asupra adunării generale”. Acum a dat cu el de la Paris, după 400 de ani...
Diavolul e vechi!
FOTO:

Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Însă, oare ultima cină a lui Da Vinci e în regulă pentru ce se vrea a fi - Cina cea de Taină?
Respectând proporțiile, oare reprezentarea
lui Da Vinci a “Ospățului Ceresc” nu-i tot exact o batjocorire - să-i spunem parodiere -, în cheie, chiar a „Cinei celei de Taină” a lui Iisus Hristos?
Oare nu cumva Da Vinci a secularizat Taina - a reușit, nu-i așa? Unde este aureola Lui Hristos, dar barba? Dar TAINA? Dar ucenicii ce se tot agită pe acolo - teatral/lumește?
Ce are de-a face Cina cea de Taină ortodoxă, pe toate planurile - Taină, iconografic etc cu ce-a pictat Da Vinci?
Pictura lui Da Vinci are ceva duhovnicesc în ea? Sau este complet ..rătăcită?
Oare la ce ne puteam aștepta în lumea asta ne-bună de la așa o reprezentare a ceea ce NU este Cina cea de Taină? Dar se vrea ..a fi.
Oare nu chiar Da Vinci a dat startul..?
Diavolul și pe vremea lui Da Vinci tot viclean era ..și tot mii de ani avea..
Oare ce a început cu așa o reprezentare ca cea a lui Da Vinci, cum poate continua .. pe drumul “artei” și a “progresului”? Oare exact precum lucrarea lui Van Bijlert, sau punerea în scenă a lui Thomas Jolly?
Cam așa..Nu e clar?
Vădește Dumnezeu. Și va fi.. Din ce în ce ..
Doamne, miluiește.
Poze in articol:
https://report24.news/grossflaechiger-stromausfall-in-paris-nach-lgbtq-freakshow-nur-basilika-sacre-coeur-erleuchtet/
Cu fălcile hâde, Satana se despoaie și râde
Macron și ai lui pun în față un gâde
Ce Istoria a decapitat'o și a instalat
Comunismul blasfemiator, ucigaș, blestemat
Sataniștii își bat joc de creștini
Ei, fiii morții, de sânge plini
Se cred ajunși stăpâni pe omenire
Transumanismul e a lor menire
Masoneria are doar o țintă
Să'L dea jos pe Hristos și'n oglindă
S'adore Antihristul, stricatul împărat
Ce va veni o clipă și fi'va spulberat
Fie numele Domnului binecuvântat!
https://mihailandrei.wordpress.com/2024/07/28/ludovic-al-xvi-lea-si-marie-antoinette-in-timpul-revolutiei/
În primă fază, Adunarea a propus încarcerarea lor (a regelui și a reginei) la Palatul Luxemburg, dar această opțiune a fost anulată de Comuna insurecțională, instituită pe 4 August, sub pretextul că Luxemburg conține pasaje subterane prin care prizonierii ar putea evada. Dar motivul real pentru preferința pentru Templu poate fi găsit mai degrabă în faptul că Templul a fost casa Cavalerilor Templieri suprimați de Philippe le Bel (nn: Filip al IV-lea al Franței, dinastia Capet). Nu juraseră francmasonii din gradul 30, Cavalerii Kadosch, să răzbune moartea Marelui Maestru, Jacques du Molay, chiar în persoana regelui Franței? “Nu a fost o pură întâmplare”, scria francmasonul von Haugwitz, “că Ludovic al XVI-lea a fost dus la Templu, pe care l-a părăsit doar pentru a fi sacrificat umbrei lui du Molay”.
Multumesc, d-le BRICK!
Motivul initial pentru care am reprodus acele fragmente din scrierea eruditei Nesta Webster
(astazi etichetata batjocoritor drept "conspirationista") a fost dat de inumana, sau mai limpede, de satanica scena in care memoria reginei Marie Antoinette era terfelita in zoiele iluminist-globalist-progresiste ale zilelor noastre. Si inca ceva, samanta raului trait inclusiv de exponentii generatiei fara de tinerete la Pitesti sau Gherla a fost sadita in vremea marii crime numita revolutia franceza. Ce a patit Dauphin-ul au patit si ai nostri. Pur si simplu, variatiune pe aceeasi tema. Cred ca duhul tortionarul Simon s-a desavarsit in Turcanu.
Linkul la care ati facut si voi trimitere: https://www.reuters.com/sports/olympics/paris-2024-apologises-any-offence-caused-by-last-supper-sketch-2024-07-28/
Vedeti si explicatiile de aici:
https://x.com/pedrogabwriter/status/1817556793884631242
https://t.ly/t7s3S
Cu fălcile hâde, Satana se despoaie și râde
Macron și ai lui pun în față un gâde
Ce Istoria a decapitat'o și a instalat
Comunismul blasfemiator, ucigaș, blestemat
Sataniștii își bat joc de creștini
Ei, fiii morții, de sânge plini
Se cred ajunși stăpâni pe omenire
Transumanismul e a lor menire
Masoneria are doar o țintă
Să'L dea jos pe Hristos și'n oglindă
S'adore Antihristul, stricatul împărat
Ce va veni o clipă și fi'va spulberat
Fie numele Domnului binecuvântat!
Cu fălcile hâde, Satana se despoaie și râde
Macron și ai lui pun în față un gâde
Ce Istoria a decapitat'o și a instalat
Comunismul blasfemiator, ucigaș, blestemat
Sataniștii își bat joc de creștini
Ei, fiii morții, de sânge plini
Se cred ajunși stăpâni pe omenire
Transumanismul e a lor menire
Masoneria are doar o țintă
Să'L dea jos pe Hristos și'n oglindă
S'adore Antihristul, stricatul împărat
Ce va veni o clipă și fi'va spulberat
Fie numele Domnului binecuvântat!
https://www.facebook.com/CTPopescu/posts/pfbid0aJEdfvJshf6gkkuM6Vi9wWQUGbwwAmcqMnFonFttc5GpE79491jV4VyfCUykRNKnl