Dezvăluire bombă: Putin putea ocupa Kievul în 2015 – De ce nu a făcut-o?

De Adrian Pătrușcă  /  

ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Războiul din Ucraina e ca vinul: dezleagă limbile... De la o zi la alta apar dezvăluiri tot mai explozive despre farsa Acordurilor de la Minsk.

„Acordurile de la Minsk, semnate în 2015, au făcut posibilă refacerea Forțelor Armate ale Ucrainei și formarea unei coaliții internaționale împotriva Rusiei.”

Această afirmație îi aparține lui Petro Poroșenko.

Într-un interviu integrat în documentarul „Putin împotriva Occidentului”, difuzat luni de BBC, Petro Poroșenko, fost președinte al Ucrainei între 2014 și 2019, a declarat:

„Știți care a fost succesul Acordurilor de la Minsk, în ciuda faptului că Rusia nu a îndeplinit nici unul dintre puncte? Aceste documente i-au oferit Ucrainei opt ani de răgaz pentru a-și construi o armată, o economie și o coaliție globală pro-Ucraina și anti-Putin.”

Deși, imediat după semnare, Kievul și Moscova s-au acuzat reciproc de nerespectarea Acordurilor de la Minsk, realitatea este că prevederea-cheie a documentelor, menită să pună capăt conflictului din Donbas, a fost ignorată de Ucraina. Aceasta era:

Modificarea Constituției și acordarea unui statut de largă autonomie celor două provincii din Donbas, ocupate în majoritate de populație rusă.

Altminteri, Petro Poroșenko reia și el ceea ce au dezvăluit în urmă cu câteva luni fostul cancelar german, Angela Merkel, și fostul președinte francez, François Hollande:

Că Acordurile de la Minsk au fost o farsă internațională, jucată pentru a pregăti Ucraina de un război cu Rusia.

Că niciodată Berlinul, Parisul și  Kievul nu s-au gândit să respecte aceste documente.

În luna decembrie, Merkel declara într-un interviu pentru Die Zeit că Acordurile de la Minsk au fost „o încercare de a oferi Ucrainei timp să devină mai puternică”.

Fosta cancelară a explicat cu cinism că inutilitatea acordurilor „era clară pentru toată lumea” (sic!)  dar că ele „au oferit Ucrainei timp neprețuit”.

La scurt timp, Hollande a confirmat și el declarațiile lui Merkel.

De notat că Merkel și Hollande au jucat rolul de „garanți” ai simulacrului de negocieri dintre Moscova și Kiev.

În același documentar, Christoph Heusgen, fost consilier pentru securitate al Angelei Merkel în perioada 2005-2017, a declarat la rândul său că, înaintea semnării Acordurilor de la Minsk, Poroșenko a informat-o pe Merkel despre starea deploarabilă a forțelor ucrainene în zona Debalțevo:

„Poroșenko i-a spus clar că forțele ucrainene de apărare au fost înfrânte, că abia mai puteau rezista pe poziții și că dacă rușii străpung liniile pot ajunge până la Kiev. De aceea, era nevoie de un acord.”

Un acord pe care Putin, în ciuda poziției sale de superioritate, a faptului că putea „ajunge până la Kiev”, l-a semnat.

Nu a răsturnat regimul Poroșenko, ci s-a mulțumit cu promisiunea autonomiei Donbasului, așa cum era ea prevăzută în Acordurile de la Minsk.

Dar Poroșenko merge cu dezvăluirile mai departe decât Merkel, Heusgen și Hollande.

Dă din casă că Acordurile de la Minsk au urmărit obținerea unui răgaz pentru crearea unei „coaliții globale anti-Putin”.

Adică pentru răsturnarea celui care îl cruțase în 2015.

Morala e veche de când lumea: pe cine nu lași să moară, nu te lasă să trăiești.

Pentru că suntem cenzurați pe Facebook ne puteți găsi și pe Telegram și GoogleNews

Susține ActiveNews
PayPal
Participă prin sprijinirea noastră
la lupta pentru Adevăr!
Buton Donează acum
căci mâine nu se știe ce ne mai așteaptă.
Pentru știri necenzurate
abonează-te acum!

Este gratis și poți anula oricând abonarea.

Top 5 autori
ActiveNewsTV

Marius Pieleanu: „Dacă mor 10.000 de oameni dintr-un milion de la vaccin e un vaccin valid”. La 20.000.000 - populația României, dacă mor 200.000 e de bine. Știința... idioțeniei criminale:

Trump vorbește. Valabil și la noi

Ion Cristoiu ne sare în ajutor: „Excelentul site ActiveNews are nevoie de sprijin financiar”. MULȚUMIM!

PUTEȚI SĂ DONAȚI CU PAYPAL, CARD SAU DIRECT ÎN CONTUL NOSTRU, AICI

 

Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.

Comentarii (32)
  • Mircea Dragan 31.01.2023 12:58
    Rusia are capacitatea sa faca praf Ucraina intr-o luna. Nu o face ptr ca la panda stau :USA,China, India care pot profita de slabirea ei . Altele sunt jocurile si interesele.
    In mare parte pana acum in lupta s-au aruncar arme din anii 60 aflate in depozite. Putine au fost arme ceva mai noi. Razboiul este abia la inceput.
  • Charles Martel 31.01.2023 14:28
    Eu tot nu inteleg de ce sunt unii pe aici care ii sustin pe rusi. In istoria noastra, si rusii si ucrainienii au fost la fel de rai cand au avut ocazia. Iar rusii au avut mult mai des ocazia si de fiecare data ne-am luat-o. E asadar de neinteles de ce li se ia partea, cand pentru noi de fapt ar fi bine sa se bata cat mai mult si sa aiba cat mai multe pagube ambii combatanti. Oricum am da-o, pana la urma dpdv legal rusii sunt agresorul, si ultimii 500 de ani ne-au aratat ca niciodata nu poti avea incredere inei si nu isi respecta vreo semnatura. Noi am.avut liniste de la rasarit doar cand ei au fost la pamant, asa ca nu vad de ce sa le luam partea.
  • kostas.ro1608 31.01.2023 18:10
    Exact. In plus, o granita cu rusia ar fi un dezastru din toate punctele de vedere pentru Romania.
  • Mars.60 Stefan 7649 ► kostas.ro1608 31.01.2023 19:35
    De cand suntem colonie NATO si membru de mana a 3-a la granita UE, suntem deja un dezastru, vorba sasului!!! Romanii au emigrat cu milioanele pe timp de pace mai mult decat au emigrat ucrainenii pe timp de razboi! Din cauza rusilor? Romania in NATO si in UE n-are nicio sansa sau perspectiva sa se mai dezvolte macar la nivelul din '89. O granita cu Rusia ar fi un dezastru pentru lipitorile vestice sodomite care ruineaza Romania de peste 30 de ani. In situatia in care este Romania in prezent, o granita cu Rusia e fix-pix, nu mai conteaza. Europa depinde de Rusia, se vede ca fara relatiile economice normale cu Rusia, Europa intra in recesiune. America e in descompunere, dupa acest razboi impotriva Rusiei nu va mai fi hoitarul mondial hranindu-se din prabusirea celorlalte state. O asteapta China la cotitura s-o "reconstruiasca" dupa ce-si ia Taiwanul. Rusia nu e Yugoslavia, Irak sau Afganistan, asta nu inteleg yankeii.
  • kostas.ro1608 ► Mars.60 Stefan 7649 01.02.2023 09:43
    Eu am fost unul dintre acei imigranti. Plecati dupa 1990 datorita coruptiei din Romania. Si reintors acum cativa ani. Deci nu-mi da mie sfaturi caci stiu foarte bine cine a vandut tara. Comunistii si securistii de serviciu pe care idioti utili ca tine i-au votat cu doua maini. Esti prea tanar sau prea neinformat sa crezi ca pe vremea comunistilor era bine. Asta daca nu cumva erai in secu sau faceai parte din "elita" analfabeta. Sau poate parintii tai s au bucurat de perioada aceea nefasta. Eu am prims ambele timpuri si am termen de comparatie. Asa ca lasa-ne cu rusii nu ne-au facut nimic. Toti aia de dupa revolutie care au distrus economia romaneasca erau agenti rusi. Toti, in frunte cu iliescu, roman, nastase, etc.
  • Flower Power ► kostas.ro1608 01.02.2023 13:31
    nu, nu ai termen de comparatie, pentru ca ai plecat. Foarte bine,felicitari pentru curaj , am facut ca tine pentru o foarte scurta perioada de timp, dar nu ne tine lectii , ai simtit pe propria piele doar o parte a istoriei Romaniei, despre care vorbesti. Sa crezi ca detii adevarul suprem cand vine vorba de istorie, e periculos.
  • kostas.ro1608 ► Flower Power 01.02.2023 14:04
    Adevarul absolut il detine doar Dumnezeu.
    Nu dau lectii nimanui. Raspund doar la comentarii nesimtite care imi sunt adresate de niste maimutoi fara experienta de viata (decat aia corupta din Romania) si neinformati.
  • Mars.60 Stefan 7649 ► kostas.ro1608 01.02.2023 20:08
    @ KOSTAS.RO1608
    "Adevarul absolut il detine doar Dumnezeu."
    Adevarul e ca n-ai nimic sfant in tine, doar te prefaci, jignesti oamenii care incearca sa dialogheze cu tine,nu asa raspunzi la comentarii si cand pronunti Dumnezeu, pare a injuratura.
    "Nu dau lectii nimanui."
    Nici nu poti pt. ca dupa cum te exprimi de josnic, n-are nimeni ce invata de la tine.
    "Raspund doar la comentarii nesimtite care imi sunt adresate de niste maimutoi fara experienta de viata (decat aia corupta din Romania) si neinformati."
    Mai baiete, tu te certi singur, privindu-te in oglinda.
    Pa, KOSTAS.RO1608, te las sa rumegi in continuare vise, scuza-ma ca ti-am deranjat odihna mintii ...
  • kostas.ro1608 ► Mars.60 Stefan 7649 01.02.2023 20:57
    Mars, nu intelegi nici macar cum te-ar afecta direct venirea rusilor la granita Romaniei. Nu ai capacitatea sa intelegi schimbarile (in rau) care ar avea loc imediat si ireversibil in tara pentru ca e prea greu pentru tine sa-ti pui intrebari. Tu esti unul dintre cei care fac galerie ca si cum consecintele acestei schimbari geo-politice majore nu va avea nici un impact asupra ta. La asta m-am referit cand te-am numit un idiot util.
  • Mars.60 Stefan 7649 ► kostas.ro1608 01.02.2023 21:30
    KOSTAS.RO1608, oi fi eu idiot util, dar tu esti idiot de-a binelea. Nu intelegi un cuvant compus din 2 litere: PA, si continui "in continuare" sa te dai profesor? De ce crezi ca ti-a facut Dumnezeu doua urechi si doar o gura? PA, KOSTAS.RO1608!
  • Mircea Dragan 31.01.2023 18:20
    Cum singurul care a comentat inaintea tuturor sunt eu imi permit sa clarific cate ceva.
    - Nu ''tin'' cu Rusia.
    - Nu ''tin'' cu Ucraina.
    Ambele tari ne-au facut probleme. Nu le enumer.
    Doar precizez ca am avut 2 bunici care s-au stins in Siberia.
    Daca suntem cinstiti cu noi si uitam de propaganda vedem singuri ca Rusia la ce capacitati are nu poate fi invinsa. Rusii pot arunca in lupta si 10 milioane de soldati. Chiar si neinarmati. Iti trebuie 10 milioane de gloante sa-i termini.
  • Mars.60 Stefan 7649 31.01.2023 19:04
    Poate si pt. faptul ca in 1877 in Razboiul de Independenta al Romaniei, rusii au luptat cot la cot cu romanii impotriva turcilor.
  • kostas.ro1608 ► Mars.60 Stefan 7649 01.02.2023 10:08
    Nu ma, ignorantule! Rusii au cerut ajutorul Romaniei pentru ca o luau in barba de la turci. Nu au avut incotro ca altfel pierdeau razboiul. Si daca nu stii iti spun eu. Dupa ce au castigat, au incercat prin tertipuri sa ocupe Moldova. Numai inteligenta politicienilor romani de la acea vreme i-a oprit prin demascarea intentiilor rusesti in presa internationala. Preiunile vestului i-au obligat apoi sa si retraga trupele din Moldova. Du-te ma si mai invata istorie, istoria Romaniei nu a rusiei.
  • puf 31.01.2023 19:21
    si eu am mari dificultati in a intelege de ce ortodocsi romani (inclusiv preoti si monahi) pot sa fie de partea Rusiei... nu pot sa banuiesc decat o nostalgie zdravana pentru un "tatuc" atotputernic, in rolul caruia l-au bagat pe Putin...
  • Mars.60 Stefan 7649 ► puf 31.01.2023 21:51
    Ucrainenii nu sunt ortodocsi, sunt nazisti satanisti. Ei isi maltatreaza si isi ucid proprii cetateni. Ucrainenii ii urasc de moarte pe romani. Rusii din Ucraina ca si romanii, polonezii, maghiarii, cehii au acelasi tratament de ura si exterminare din partea ucrainenilor. In locul "tatucului" lui Hunter, mai bine un tatuc denazificator al Europei.
  • puf ► Mars.60 Stefan 7649 01.02.2023 11:27
    rusii si ucrainienii sunt, de fapt, acelasi popor. ce mi-e rusia, ce mi-e ucraina... acest razboi este un razboi fratricid. iar pleiada de sfinti ca la lavra Pecerska, nu se mai gaseste nicaieri in lume...
  • puf ► Mars.60 Stefan 7649 01.02.2023 11:32
    eu nu sunt nici pro rusi, nici pro ucrainieni. sa-si vada de uciderea de frate cat doresc, nu eu voi da socoteala pentru faptele lor. tradare o socotesc sa-i girezi si pe unii si pe altii, in raport cu ce ne-au facut ei de-a lungul istoriei.
  • puf ► Mars.60 Stefan 7649 01.02.2023 12:04
    eu nu sunt nici pro rusi, nici pro ucrainieni. sa-si vada de uciderea de frate cat doresc, nu eu voi da socoteala pentru faptele lor. tradare o socotesc sa-i girezi si pe unii si pe altii, in raport cu ce ne-au facut ei de-a lungul istoriei.
  • Codreanu 31.01.2023 20:11
    CHARLES MARTEL
    ,,Eu tot nu inteleg de ce sunt unii pe aici care ii sustin pe rusi. In istoria noastra, si rusii si ucrainienii au fost la fel de rai cand au avut ocazia."

    În opinia mea diferența dintre cele două rele ( Ukrainiena și Rusia) este că ukrainienii fac mai mult rău românilor în acest moment, de asta ies in evidență.
    În ceea ce privește faptul că ,,sunt pe aici care îi susțin pe rusi'' te înșeli amarnic, însuși faptul că nu ai fost cenzurat, demonstrează că aici se discuta liber, nici pro Rusia, nici pro Ukraina. Iar eu daca spun că Ukraina, este o făcătură occidentală, un stat mafiot/nazist și că trebuie să elibereze teritoriile ocupate nu face din mine un putinist/prorus, simplu, asta este opinia mea și am voie cred, să mi-o exprim liber.
    Altfel există monopol, iar unde este monopol nu exista libertate.
  • ciolannis6case 31.01.2023 17:56
    CHARLES MARTEL, întreabă-i pe criminalii amerloci care au furat tot sudul sua, bogat în petrol, de la mexicani și din 1945, cand au lansat și 2 bombe atomice(NU RUSII!) au întreținut și alimentat războaie pe tot mapamondul. Asa și cu acesta. Ești habarnist d.p.d.v. al istoriei și un rusofob înrăit. Asa ca..."pune mana pe carte ca nu urzica"(V. Iantu)
  • nenimenea 31.01.2023 21:10
    ciolannis6case,
    Subscriu!
  • Mars.60 Stefan 7649 31.01.2023 21:54
    CIOLANNIS6CASE, de acord cu tine!
  • Constantin8 31.01.2023 20:11
    Noi trebuie sa ne urmam numai interesul nostru national, iar acesta este refacerea tarii.
    Lupta interna dintre slavii din est este un moment prielnic, de care ar trebui sa profitam cu inteligenta si hotarare.
    Nordul Bucovinei, Tinutul Herta si Hotin, Basarabia, Bugeacul si Insula Serpilor au fost, sunt si vor fi romanesti.
  • Mars.60 Stefan 7649 31.01.2023 22:16
    Pai Romania a semnat un tratat cu Ucraina in care a fost de acord ca Nordul Bucovinei, Tinutul Herta si Hotin, Basarabia, Bugeacul si Insula Serpilor au fost, sunt si vor fi ucrainene, pe 7 Iulie 1997.

    https://www.activenews.ro/cultura-istorie/DE-CE-TREBUIE-DENUNTAT-TRATATUL-CU-UCRAINA.-Florin-Constantiniu-Pentru-prima-data-de-la-constituirea-Romaniei-Mari-un-guvern-roman-a-cedat-parti-ale-teritoriului-national-fara-a-fi-amenintat-cu-agresiunea-7-iulie-1997-144496

    Occidentul nu ne ajuta nici macar sa facem parte din Schengen, sau sa mergem fara viza in USA, cum crezi ca ar fi de acord sa le luam prada din gheare, respectiv sa ne recuperam teritoriile pierdute in pseudo-statul numit Ucraina unde au bagat miliarde de dolari? Poate-si fac pomana rusii cu noi dupa ce fac tandari Ucraina si lasa vraiste teritoriile noastre, cine stie ce-i pune Dumnezeu in minte lui Putin...
  • kostas.ro1608 ► Mars.60 Stefan 7649 01.02.2023 10:04
    Mars, tu urasti occidentul dar vrei sa calatoresti fara viza in SUA? Asta este problema ta? Stii cum se numeste asta: ipocrizie crasa. Pai de ce sa mergi tu fara viza in SUA cand tu il doresti pe tatucul putin sa "elibereze" Romania, mai mamelucule.
  • Nils ► Mars.60 Stefan 7649 01.02.2023 21:42
    Nu Romania a semnat tratatul cu Ucraina,pentru ca pe romani nu i-a intrebat nimeni nimic, ci guvernul tradator de atunci la cererea UE ca o conditie sa fim primiti in UE. Una din multele conditii impuse si pe care toate guvernele de tradatori le-au acceptat fara sa zica nimic.
  • Mars.60 Stefan 7649 31.01.2023 22:30
    Pai Romania a semnat un tratat cu Ucraina in care a fost de acord ca Nordul Bucovinei, Tinutul Herta si Hotin, Basarabia, Bugeacul si Insula Serpilor au fost, sunt si vor fi ucrainene, pe 7 Iulie 1997.

    https://www.activenews.ro/cultura-istorie/DE-CE-TREBUIE-DENUNTAT-TRATATUL-CU-UCRAINA.-Florin-Constantiniu-Pentru-prima-data-de-la-constituirea-Romaniei-Mari-un-guvern-roman-a-cedat-parti-ale-teritoriului-national-fara-a-fi-amenintat-cu-agresiunea-7-iulie-1997-144496

    Occidentul nu ne ajuta nici macar sa facem parte din Schengen, sau sa mergem fara viza in USA, cum crezi ca ar fi de acord sa le luam prada din gheare, respectiv sa ne recuperam teritoriile pierdute in pseudo-statul numit Ucraina unde au bagat miliarde de dolari? Poate-si fac pomana rusii cu noi dupa ce fac tandari Ucraina si lasa vraiste teritoriile noastre, cine stie ce-i pune Dumnezeu in minte lui Putin...
  • ciolannis6case 01.02.2023 03:58
    Pentru rusofobi!
    1. Romania și-a câștigat independenta la 1877 datorita rusilor, luptând alături de aceștia în războiul ruso-turc 1877-1878, care rusi, la acel timp, pe lângă interesele lor, au încurajat și mișcările politice de eliberare a popoarelor din Balcani de sub dominația otomană.
    2. Jertfele ostașilor romani au fost aruncate la coșul de gunoi al istoriei de către slugile politruco-pupincuriste de dupa 1990, care au adus România, și datorită obedientei și indolentei populației românești, ca de vreo 30 de ani nu mai suntem popor, la stadiul de jalnica SUBcolonie a celor din vest și mai din vest.
  • Saiana 01.02.2023 23:13
    Bravo!
  • Saiana 01.02.2023 23:14
    Bravo!
  • Saiana 01.02.2023 23:56
    Bravo!
  • mihaipopescu 01.02.2023 18:13
    Putin s-a simtit bine cu un Franzus---care in timpul lui Napoleon a omorat 5 milioane de Rusi, cm 20% din populatie
    Putin s-a simtit bine cu nemtoaica- nemtii au omorat 50 milioane de Rusi in timpul lui Hitler.
Ultima oră

22:00

Bill Gates și OMS vor înființarea unui Corp Global de Urgență în sănătatea publică

21:35

Fratele procurorului general CPI, care l-a acuzat pe Putin de "răpirea copiilor", este PEDOFIL

21:03

Planurile lui Soros în 2023: Cum este răspândită agenda radicală a „societății deschise” pe întreg globul. Pași rapizi spre o NOUĂ ORDINE MONDIALĂ

20:30

Legiunea asta care nu vrea să moară - Poetul mărturisitor și psaltul Ilie Tudor, tatăl rapsodului Tudor Gheorghe. 100 de ani de la naștere, 8 ani de la adormirea întru Domnul (3 Martie 1923 - 22 Martie 2015)

19:30

Pronunțarea deciziei în cazul lui Donald Trump, amânată din nou după un raport bombă potrivit căruia procurorul Alvin Bragg, susținut de George Soros, ar fi ascuns probe esențiale

19:05

Marinela Chelaru a ajuns de urgență la spital. Actrița în vârstă de 63 de ani are probleme de sănătate grave

18:40

Luminița Arhire: DEȘTEPTAREA PRESUPUSELOR OI ȘI RENEGAREA SPIRITULUI GREGAR

18:25

Austria va înființa un fond de 30 de milioane de euro pentru a despăgubi victimele vaccinurilor și ale măsurilor draconice din timpul plandemiei COVID. Bucureștiul mut și surd: RAFILA TOT STUDIAZĂ PROBLEMA DE 8 (OPT) LUNI

17:55

Novak Djokovici, reacție virală după ce a ratat turneele din SUA pentru că nu este vaccinat împotriva Covid-19: Demnitatea și integritatea mea sunt mai presus de orice!

17:40

Fostul ministru de Externe Titus Corlățean despre Scandalul Bîstroe: Ucrainenii NU au dat acordul ROMÂNILOR să măsoare, NU au dat acordul VASELOR ROMÂNEȘTI CU APARATURA ROMÂNEASCĂ!

17:15

Sorin Grindeanu acuză Ucraina că trage de timp în Scandalul Bîstroe. Ziarista Velentina Șerbănescu: MAE de la București a devenit o anexă a Kievului

16:40

Lumea sportului, din nou în doliu: Un celebru boxer a decedat subit în timpul antrenamentelor. Acesta avea doar 19 ani

16:25

Acord istoric între Vladimir Putin și Xi Jinping: Este amenințat dolarul american

16:05

Comemorarea martirilor români/aromâni din Balcani și a părintelui Haralambie Balamace, cel care s-a jertfit pentru credința ortodoxă, pentru limba română și pentru românism, la Catedrala Arhiepiscopală Sfinții Apostoli Petru și Pavel din Constanța

16:00

Youtube a cenzurat discursul unui parlamentar britanic despre efectele adverse ale vaccinurilor COVID