De la bun început, Copiii au fost Ținta. Pe ei au vrut să pună mâna.
Invocând creșterea inteligenței copiilor (Fals! Devenim tot mai proști de la o generație la alta), au scăzut treptat vârsta de la care școlarizarea este obligatorie.
Cei 7 ani de acasă au rămas mai întâi 6... S-a afirmat că e nevoie de o „clasă pregătitoare”, care să-i antreneze pe copii pentru școală! Ca și cum, în clasa I, nu asta se făcea.
Dar nimeni nu s-a revoltat, așa că au mers mai departe.
Acum, părinții sunt obligați să-și dea copiii la grădiniță de la 4 ani. Iar din 2030, de la 3 ani.
Micuțul trebuie învățat să stea pe oliță conform normelor europene, nu după capul părinților și al bunicilor!
Potrivit LEGII, educația timpurie începe de la 3 luni, dar aceasta nu este obligatorie. Deocamdată.
După cum merg lucrurile, în curând înrolarea micuților în sistem va începe de la naștere. Statul va pândi vigilent la poarta vaginului, confiscându-l din prima clipă de viață pe noul membru al societății.
Genial, poetul: „Copiii drepți din mumele lor sar...”
Câți dintre noi am dat importanță când Ministerul Învățământului și-a schimbat numele în Ministerul Educației? Ar fi trebuit, totuși, să fim mai atenți: trecerea de la „învățământ” - „învățătură” – „învățare” – „educație” este calea firească spre „dresaj”.
Dresaj și Propagandă: Școala de azi este un „Ștefan Gheorghiu” început din fașă, care produce pe bandă rulantă politruci imbecili și agresivi.
În ciuda tam-tam-ului care se face despre „diversitate” și „incluziune”, toți copiii încep să semene între ei. Au mintea fasonată la fel, ca în Țara Țuguiaților. Și tot mai tâmpă.
Oricine are capul rotund și încearcă să gândească singur cu el, este exclus din Sistem și pus la zid, ca dușman al societății.
Că nu despre „învățământ” e vorba, ci despre „dresaj” și „propagandă”, s-a văzut în Plandemie, când s-a derulat Episodul-Pilot al serialului care ni se pregătește.
Școlile (la fel ca Bisericile, nu și Mall-urile!) au fost închise, iar copiii au fost zăvorâți în case alături de părinți și supuși unui simulacru de școală, pe tabletă și la televizor.
Când părinții și copiii s-au exasperat suficient unii pe alții, încât au început să viseze cu jind la „Hänsel și Gretel”, s-a trecut la Faza a II-a. S-au redeschis școlile, dar ele nu au mai fost la fel.
Copiii au fost educați să se ferească unii de alții și să stea cât mai departe, la distanța regulamentară.
Au fost îndoctrinați că un panou de „pepsiglas” înalt până la ciuf împiedică virusul să sară peste el.
Au fost dresați să poarte botniță, inclusiv când aleargă, în cadru organizat, la orele de sport.
Părinților nu li s-a mai dat voie să pătrundă nici în școală, nici în curtea ei. Și părinții, și copiii trebuiau să simtă Ruptura.
Probabil că, pentru mulți, atunci s-a oficializat Noua Relație.
După ani de atacuri sistematice asupra Familiei, cu părinții tracasați de muncă și de griji, iubindu-se tot mai puțin unul pe altul și tot mai mult cariera și pe sine, adeseori despărțiți, cu copiii petrecând mai multe ore la școală, la „after-school”, la balet-pian-tenis-desen-karate decât acasă, Instituționalizarea era una de facto. Până la a deveni și de jure mai era doar un pas.
Pasul a fost făcut prin Contractul Educațional. Copiii au devenit mai puțin ai părinților și mai mult ai Statului.
Nici măcar Comunismul nu a făcut asta: a confiscat fabrici și uzine, pământuri și case, a aruncat în temnițe și a ucis tineri și bătrâni, dar de copii nu a îndrăznit să se atingă.
Comuniștii le-au pus oamenilor pistolul la întâmplă, obligându-i să contracteze caii, boii, porcii și toate animalele din bătătură, care – odată crescute – trebuiau predate la Stat. Dar NU AU CONTRACTAT COPIII.
A făcut-o însă profesorul puturos Iohannis, în România Educată. Au făcut-o inepții Ciolacu și Ciucă, pe care un sistem de învățământ normal i-ar fi lăsat repetenți, trecându-i la târn și tomberon sau la desfundat canale, nu în fruntea țării.
A făcut-o toată șleahta de trădători care se intitulează pompos „Clasă politică”, avându-i drept complici pe toți cei care, de-a lungul anilor, i-au trecut fraudulos clasa.
Am afirmat că asistăm la un Război împotriva Omului.
Intrăm acum în cea mai cumplită fază a sa: Atacul asupra Copiilor.
De la bun început, Copiii au fost Ținta. Pe ei au vrut să pună mâna. Cine are copiii de partea sa, câștigă lumea. Pe cea de aici și pe cea de dincolo.
„Lăsați copiii să vină la mine și nu-i opriți, că a unora ca aceștia este împărăția lui Dumnezeu!”, a zis Hristos.
Ce facem însă, noi, netrebnicii? Prea indolenți și egoiști să ne apărăm copiii, nu doar că ÎI OPRIM, dar îi și VINDEM pentru un pumn de arginți.
Scârbavnicul preț al onorabilității și conformității unei societăți îndrăcite.
Mai sunt tați-bărbați în țara asta? Mai sunt mame-jertfitoare?
MAI SUNTEM?
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
https://mihailandrei.wordpress.com/2024/09/13/nimic-nou-sub-soare/
Republica s-a trezit confruntată cu sute de mii de muncitori pentru care cărora nu le putea găsi un loc de muncă. Atunci, Comité de Salut Public, anticipând teoria malthusiană, a demarat proiectul său înfricoșător – sistemul de depopulare.
Faptul că acest plan a existat cu adevărat e de netăgăduit în fața copleșitoarelor dovezi contemporane. Într-un alt pasaj, Yorke declară: “Monsieur de la Métherie m-a asigurat că, în vremea tribunalelor revoluționare, se avea în vedere foarte serios reducerea populației Franței la 14.000.000. Dubois Crancé a fost un distins și entuziast partizan al acestei politici umane și filosofice”.
Am mai spus-o, o mai spun:
Trăim vremuri de întărire în credință – acea credință de neclintit despre care învață Sfântul Marcu Ascetul: ”credința neclintită este un turn întărit, iar Hristos Se face toate celui ce crede”. Așadar, cred că vremurile de pe urmă vor veni când vom fi întăriți în credință, că dacă ar veni acum ne-ar lua apa cu totul.
Pe de altă parte, cred că Dumnezeu în iconomia Sa ”face calcule” și ne va da și nouă răgaz să ne ’organizăm’ după putință, raportat la starea de (ne)credință în care ne aflăm pe fondul acestor schimbări fulminante și surprinzătoare cel puțin din punctul de vedere al repeziciunii cu care se desfășoară, și bineînțeles, d a c ă vrem să ne ’organizăm’ și noi.
Cum să vrem să ne organizăm? Cel puțin în aceeași măsură în care și ”ei” (i) vor să se organizeze (și se vede treaba că foarte mult vor să se organizeze și s-au și organizat), și (ii) s-au străduitsă se organizeze (și s-au străduit din plin și încă o fac), astfel putând, din mila Lui Dumnezeu, să beneficiem și noi, în ’organizarea’ noastră, de o perioadă de timp similară cu cea a ”lor” în care au lucrat în ascuns planul pe care acum îl dau pe față.
Deci, să începem să ne organizăm. Punctual, în cazul de față - să avem școlile noastre.
***
“Acum, părinții sunt obligați să-și dea copiii la grădiniță de la 4 ani. Iar din 2030, de la 3 ani.”
Vise. Aceasta era prevederea pe vechea lege - lg. educației naționale nr. 1/2011, acum îi zice a învățământului preuniversitar nr. 198/2023, care o abrogă pe vechea .., potrivit căreia avem ÎNCĂ din 2023 obligativitate de la 3 ani!
Articolul 13
(1) Învățământul obligatoriu cuprinde învățământul PREȘCOLAR, învățământul primar, învățământul gimnazial și învățământul liceal.
Articolul 15
(1) Învățământul preuniversitar se desfășoară pe următoarele niveluri:
a) educația timpurie (3 luni-6 ani), formată din învățământul antepreșcolar (3 luni-3 ani) și învățământul PREȘCOLAR (3-6 ani), ambele cuprinzând grupa mică, grupa mijlocie și grupa mare.
https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/271896
Ref. contractul educațional - avem (încă) soluții.
1. Fie nu se semnează ctr. educațional.
Sancționarea NU este posibilă pe considerentul că Ordinul nr. 5.726/2024
privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare și funcționare a unităților de învățământ preuniversitar (unde la anexa nr. 5 regăsim ctr. educațional) /lg. învățământului preuniversitar nr. 198/2023 prevede contravenția/amenda pentru nesemnarea din CULPA părintelui/reprezentantului legal, adica neglijență, or noi vorbim aici de intentie. Nu se semneaza - cu INTENȚIE nu se dă acordul/consimțământul.
2. Fie se semnează ctr. educațional, și totodată se încheie ȘI act adițional la ctr. educațional (aici scoala trebuie sa fie de partea părinților) în care se prevede tot ce se doreste de comun acord cu școala, act adițional care se poate oricând îmbunătăți, după caz. Adică pentru toate aberațiile din contract se prevede în ce CONDIȚII se dă respectivul acord. De ex - imagini foto/video cu elevi - se pot folosi numai pentru promovarea unității de învățământ cu îndeplinirea cumulativă a unor condiții 1, 2, 3 ..(care nu se îndeplinesc NICIODATĂ) de ex promovarea pe site-ul și revista școlii dacă au acoperire locală, națională și internațională). Sau, politicile de promovare a incluziunii, diversității etc se pot realiza de către persoane cu vechime neîntreruptă în domeniu de minim 10 ani, sau de 30 de ce nu. Sau care au realizat tranziția completă inclusiv prin schimbarea biologică a sexului .. Adică profesioniști, nu glumă.
Pe modelul lor trebuie mers. La aberațiile cu care vin, venim și noi, pe măsură ..
Așadar, portița de scăpare cea mai la îndemână poate fi chiar actul adițional.
Articolul 170 din Ordinul nr. 5.726/2024 - cel cu ctr. educațional cadru
(1) Unitățile de învățământ încheie cu părinții sau reprezentanții legali/elevii majori, în momentul înscrierii beneficiarilor primari în registrul unic matricol, un contract educațional, în care sunt înscrise drepturile și obligațiile reciproce ale părților, conform prevederilor legale în vigoare. Contractul educațional are caracterul juridic al unui contract de adeziune. (Adică are forma prestabilită bătută în cuie nu se poate negocia/interveni pe ea)
(2) Modelul contractului educațional este prezentat în Anexa nr. 5 la prezentul regulament.
(3) Prin hotărâre a consiliului de administrație, la contractul educațional pot fi adăugate și alte clauze, a căror natură nu poate afecta interesul superior al beneficiarului primar în funcție de specificul fiecărei unități și după consultarea consiliului reprezentativ al părinților/reprezentanților legali, prin ACT ADIȚIONAL semnat de ambele părți.
https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/286955
https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/286955
Și da, NU ne poate opri nimeni, DACĂ luptăm și NE luptăm să fim precum copiii, căci a unora ca aceștia este împărăția lui Dumnezeu.
Doamne, miluiește.
Articolul 172
(1) Următoarele fapte constituie contravenții, în măsura în care nu constituie infracțiuni, și se sancționează după cum urmează:
a) refuzul semnării contractului educațional de către părinte sau reprezentantul legal, se sancționează cu amendă de la 1.000 de lei la 5.000 de lei;
b) refuzul semnării contractului educațional de către directorul unității de învățământ, se sancționează cu amendă de la 1.000 de lei la 5.000 de lei, sau cu prestarea unei activități în folosul comunității.
(2) Contravențiile prevăzute la punctul 1) lit. a) și b) sunt sesizate de directorul, consiliul de administrație al unității de învățământ sau de către beneficiarii primari ori părinții/reprezentanții legali ai acestora.
(3) Aplicarea sancțiunilor se realizează în conformitate cu prevederile art. 148, alin. (2)-(4) din Legea învățământului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificările și completările ulterioare.
Lg. nr. 298/2023
Capitolul XI Răspunderea contravențională
Articolul 148
(1) Următoarele fapte constituie contravenții, în măsura în care nu constituie infracțiuni, și se sancționează după cum urmează:
a) nerespectarea dispozițiilor art. 14 alin. (1), din CULPA părintelui sau a reprezentantului legal, în sensul interzicerii participării beneficiarului direct la programul școlar, se sancționează cu amendă de la 1.000 de lei la 5.000 de lei. Prevederea se aplică și în cazul refuzului semnării contractului educațional prevăzut la art. 14 alin. (4);
Articolul 14
(1) Părinții sau reprezentantul legal au obligația să asigure participarea la cursuri a beneficiarului primar minor pe întreaga perioadă a învățământului obligatoriu. Nerespectarea prezentei obligații constituie contravenție și se sancționează potrivit dispozițiilor art. 148 alin. (1) lit. a).
…
(4) La înscrierea antepreșcolarului, a preșcolarului sau a elevului într-o unitate de învățământ, directorul unității de învățământ semnează contractul educațional cu beneficiarii secundari ai învățământului preuniversitar prevăzuți la art. 105 alin. (2) sau cu elevul major. Contractul prevede drepturile și obligațiile reciproce ale părților, garantând drepturile beneficiarilor primari și secundari, în conformitate cu prevederile contractului educațional-tip, aprobat prin ordin al ministrului educației. Contractul încheiat între părinți/reprezentantul legal/elevul major și unitatea de învățământ conține obligatoriu clauzele din contractul educațional, iar, în funcție de specificul fiecărei unități, prin hotărâre a consiliului de administrație, pot fi adăugate și alte clauze, a căror natură nu poate afecta interesul superior al antepreșcolarului, al preșcolarului sau al elevului.
Dna avocat Ioana Alexandru ar trebui sa ia notițe de la dvs!
“DICTATURA PERFECTA VA AVEA ASPECTUL UNEI DEMOCRATII, DAR VA FI IN ESENTA O INCHISOARE FARA ZIDURI DIN CARE PRIZONIERII NICI MACAR NU-SI VOR DORI SA EVADEZE.
VA FI UN SISTEM DE SCLAVIE IN CARE PRIN CONSUMERISM SI DIVERTISMENT, SCLAVII ISI VOR IUBI STAPINII.”
ALDOUS HUXLEY IN 1931
Da soysele lui GOYA sint mai actual ca oricind " Somnul rațiunii zămislește monștrii." Preocupări false , plus vor apare concedieri masive , crize economice care vor duce la dezbinările din familie la a se salva fiecare cum poate si nu ar fi exclus ca proprii copii sa fie fructificați pentru bani si dați perierilor. Dumnezeu are o mare problema anume promisiunea de a ne lasă liberul arbitru. De aici totul începe sa fie confuz. DUmnezeu îți da dar nu-ți bagă in sac. Dece oamenii nu ies in strada? Dece oamenii tac si accepta ca niște lași tote experimentele le-am văzut cu ocazia Olimpiadei sataniste si defăimătoare de Mintuitor pe cind nimeni nu a reacționat. Papa cineva un simbol nu a schițat un gest nu a făcut nimic ceea ce înseamnă ca a fost de acord... Dogmele au fost încălcate . Simetric si Ciobotea din România a mima ideea de Patriarh de creștin. Se observa cum se caută războiul si el din tripleta cu care se dorește ca populația lumii sa se diminueze. Lupta de secularizare a credinței de ecumenism sau chiar de distrugere cel puțin cum este vizata biserica ortodoxa. Grecia este una din puterile ortodoxe care se clatină care adusa in pragul de faliment vor fi făcuți harcea parcea. S-a dorit încă de Merkell si Soros sa fie distrusă incurajind cu bani pe cei care doreau sa treacă Mediterana din Africa spre Grecia. O migrație forțată unde alături de Grecia era vizata si Ungaria . Ciocnire de civilizații ? Cu siguranță. Priviți nu îl alte părți ci chiar in România unde istoria este ascunsă si martirii sint uitați prin cimitire si morminte cenzurate. PRiviti cum nimeni nu face nimic cu vaxxinurile date iar unul ca CITZU sau JOHANNIS (căsătorit cu fiica șefului securității pe județul Sibiu) nu sint trași la răspundere de achiziția demență de vaxxinuri din banii românilor așa cum au donat si Patriot fără sa se consulte poporul . Si nimeni nu face nimic. Se doarme ca broasca si experimentul la care a fost supusa prin fierbere. Biserica devine ceva personal si are legătură mai mult cu tradiția si nu cu Dumnezeu. NU poți accepta așa ceva cit de prost sa fi sa îți bați joc de tara ta si sa te faci ca nu vezi? VOi credeți ca viiturile abătute asupra României presărate cu cutremure nu au legătură cu lipsa de empatie fata de cei care au murit in 89 si uitați ? Ca pe Ceaușescu l-au omorit si știm cine in zi de CRACIUN o sfida aruncată religiei in genere? SI nimeni nu face nimic. Daca se va continua cu impotență de a reacționa România va ajunge vai de capul ei si va fi prea tirziu. Sau poate se crede ca doar războiul va duce la schimbări? Se prea poate. Dar din lipsa de realitate politica de lașitate de nemernicie de goana după avere a făcut pe mulți romani ca tupeul, servilismul, goana după înavuțire , cameleonism, mincinuna, balcanism, lașitate , necunoașterea istoriei si a martirilor , arogante au fost ridicate la rang de virtute. IN ROMANIA TRAIESTE UN ALT POPOR CARE VORBESTE PUNIND ACCENTUL PE SILABA A DOUA. RMANIA INCEPE SA NU MAI EXISTE. POPULATIA A ALES SA PLECE NU SA LUPTE. VA FI DIN CE INCE MAI GREU SA MAI POTI APARA O TARA PLINA DE PARVENITI DE TRADATORI DE LASI. PACAT DE CADOUL FACUT DE DIVINITATE SI UNDE AU EXISTAT MARTIRI CARE AZI SINT UITATI UITINDU-SE CA DATORITA LOR AVEM INCA O TARA SI O LIMBA. DOAMNE AJUTA SI TREZESTE POPORUL ROMAN!!!
Adriane, frate
Imi vine sa mor
Vrajmasul e prezent pe ogor
Sa facem, tot ce se poate
Dusmanul da iama prin crestinatate
Sa intarim credinta si'n fapte
Sa'i ajutam pe toti in Cetate
Vor sa vaksineze Copiii din fasa
Sa'i imbolnaveasca, sa'i otraveasca
In plapandele vlastare sa izbeasca
Aprindeti razboiul, daca aveti iasca !