

Un întreg stol de coincidențe și elemente bizare înconjoară catastrofa petrecută marți în Statele Unite.
O „Lebădă Neagră” este un eveniment cu totul neașteptat care poate perturba dramatic istoria.
Inițial referindu-se la evenimente economice și financiare, termenul de „Lebădă Neagră” s-a extins și în alte domenii, în special în politică.
De pildă, la începutul acestui an, ziarul american Politico a întocmit o listă cu câteva posibile „Lebede Negre” care ar putea da peste cap alegerile din Statele Unite din 2024.
Printre aceste evenimente-șoc: izbucnirea unui război între SUA și China, un atentat asupra unuia dintre candidați, o „apocalipsă digitală” (căderea internetului), contactul cu extratereștrii...
În Statele Unite, se vorbește tot mai intens despre apariția unei Lebede Negre înainte de alegerile cruciale din luna noiembrie.
În ultimele zile, au făcut-o, de pildă, fostul consilier pentru securitate națională al lui Donald Trump, generalul Michael Flynn
și politicianul conservator Ron Paul. invitat la Tucker Carlson.
WATCH: Ron Paul warns of 'Black Swan' event pic.twitter.com/4kosFyLNh2
— Insider Paper (@TheInsiderPaper) March 20, 2024
Ambii susțin că Sistemul de la Washington nu va permite ca Joe Biden (sau alt candidat care l-ar înlocui) să piardă alegerile și va „inventa” un eveniment-catastrofă pentru a deturna cursul evenimentelor.
Halucinantul incident care a dus la prăbușirea podului din Baltimore a dat apă la moară acestor teorii.
Invitat la emisiunea lui Alex Jones, InfoWars, generalul Flynn a afirmat categoric că este vorba de o Lebădă Neagră.
EXCLUSIVE: General Flynn Calls Baltimore Barge Disaster A Black Swan Event pic.twitter.com/NfDS5LUMBA
— Alex Jones (@RealAlexJones) March 26, 2024
„Putem elimina ideea că acest lucru (prăbușirea podului) a fost un atac terorist? Categoric, nu putem face asta!”
Administrația Biden a negat că ar fi vorba de un atac terorist.
Însă, o sumedenie de ciudățenii și coincidențe nu permit să trecem cu ușurință peste acest eveniment.
La acest sfârșit de săptămână, lumea a fost zguduită de masacrul de la Moscova, pentru care Vladimir Putin a acuzat destul de puțin voalat Ucraina și aliații ei occidentali.
După nici patru zile de la baia de sânge de la Crocus, o catastrofă spectaculoasă și neverosimilă lovește Statele Unite, liderul de facto al alianței pro-Ucraina.
Dar lucrurile nu se opresc aici.
Potrivit companiei de angajări Baltic Shipping, căpitanul navei cargo Dali, care a distrus podul din Baltimore, este... cetățean ucrainean.
Ce probabilitate era ca acest lucru să se întâmple? Câți experți în pariuri ar fi mizat măcar un dolar pe o asemenea ipoteză?
Însă, dincolo de aceste „coincidențe” și de spectaculozitatea prăbușirii unui pod nou și modern (avea mai puțin de 50 de ani!), se ascunde adevărata catastrofă.
Aceasta este una economică.
Prăbușindu-se, podul cu o lungime de peste 2,6 kilometri, a blocat canalul navigabil al Portului Baltimore.
Baltimore este cel mai mare port al Statelor Unite specializat în deservirea navelor numite „roll-on/roll-off”, adică vase care transportă automobile, camioane, autobuze, vagoane de cale ferată și în general orice marfă pe roți.
Vă amintiți imaginile din urmă cu câțiva ani, cu puzderie de nave așteptând în largul porturilor americane, ca urmare a perturbării lanțurilor mondiale de aprovizionare în timpul pandemiei?
Ele vor reveni.
Ryan Petersen, fondator și director executiv al platformei digitale de transport mărfuri Flexport Inc., citat de Economic Times, afirmă că, prin scoaterea din funcțiune a portului din Baltimore, se va produce o congestionare a tuturor celorlalte porturi americane de pe Coasta de Est:
Petersen a amintit de criza similară din perioada COVID și a adăugat că o creștere bruscă cu 10-20% a volumului de mărfuri tranzitate printr-un port „este suficientă pentru a provoca întârzieri masive, ambuteiaje, nave în așteptare în larg și tot felul de decalări care se pot agrava”.
Și Economic Times conchide:
„Prăbușirea, marți, a podului, care a dus la închiderea Portului din Baltimore și a unei autostrăzi importante, va provoca săptămâni sau luni de perturbări ale transporturilor în regiunea Mid-Atlantic a SUA.”
Bloomberg, citat de Zero Hedge (pe informațiile căruia mi-am bazat o bună parte din informațiile acestui comentariu), afirmă că perturbările vor afecta mai ales lanțul de aprovizionare al industriei americane de automobile.
Printre cele mai mari companii auto ale căror importuri treceau prin Baltimore se numără: Mazda Motors, Mercedes Benz, Subaru – America, Mitsubishi – North America sau Volkswagen.
Prăbușirea portului Baltimore vine după o serie de catastrofe și incidente bizare care a lovit grav industria transporturilor americane în ultima vreme.
Să amintim doar de deraierea trenului cu chimicale de la East Palestine sau de lungul șir de incidente în care a fost implicată compania Boeing.
Însă lucrurile nu se opresc aici.
Catastrofa de la Baltimore afectează și compania Consol Energy, care are un terminal de cărbune în apropierea podului distrus, sau compania American Sugar Refining, a cărei rafinărie de zahăr, Domino Sugar, își derulează operațiunile prin portul blocat.
Aceasta ne amintește că, în ultima vreme, nu doar Transporturile americane au fost lovite de un val suspect de catastrofe, ci și industrii vitale, precum cea Energetică și cea Alimentară.
Adică exact domeniile unde forțele globaliste urmăresc să impună cele mai dramatice modificări în comportamentul oamenilor sub pretextul combaterii Schimbării Climatice.
Mai sunt opt luni până la alegerile din SUA, care vor fi decisive pentru soarta lumii, și a apărut deja prima Lebădă Neagră.
În ritmul acesta, până în noiembrie, un stol întreg va întuneca cerul Americii.
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Terminalul de containere din Baltimore este f aproape de acel pod. Motiv pentru care nava se afla in "manevră" cu pilotul la bord. În situația de manevră de plecare din port, in compartimentul mașină vor fi prezenți cel puțin 2 ingineri și un motorist. De regulă șeful mecanic, ofițerul mecanic de cart , electricianul și unul sau mai multi motoriști. Fiind noapte, probabil era doar un singur motorist. Pe comanda vor fi minim Comandantul, Ofițerul punte de cart, un timonier și bine înțeles Pilotul american.
Toate comenzile de navigație în timpul manevrei de plecare din port până când pilotul părăsește nava, sunt date de acesta.
Pentru că nava doar ce plecase din port este foarte probabil ca la prova încă sa mai fi fost Chief Officer impreuna cu un marinar și pbil cu nostromul (șeful de echipaj). Se poate constata din fotografiile existente că au fost acolo întrucât a fost canarisita ancora, iar lucrul asta se face de obicei manual, rar exista sisteme automate de lăsat ancora la apa de la distanță.
Ce s-a întâmplat de fapt?
Cu doar câteva minute înainte de impact se poate vedea intr-o înregistrare că nava intra in black out (pierde alimentarea cu energie electrică). După o perioadă scurtă de timp in care nava își continuă mișcarea din inerție, un generator este băgat în bare și pentru o scurtă perioadă de timp Comandantul incearca sa pornească din nou motorul principal. Fumul negru de pe cos care iese imediat după ce nava este iluminata din nou indica acest lucru. Însă are loc din nou un al doilea black out si din acel moment nu mai pot salva situația. Probabil efectul cârmei care inca mai putea fi folosită (pentru că există un generator de avarie care trebuie sa fi pornit automat in câteva secunde după black out si care este folosit in caz de urgenta pentru a alimenta și mașina cârmei) nu a fost suficient. Nava se afla prea aproape de pod (asta este și o greșeală de pilotaj). Comandantul pare să fi ordonat lăsarea ancorelor la apa pentru a opri nava din inerție. Nu știu dacă a fost inspirata mișcarea întrucât erau f aproape de pod.
La fel de bine ancora putea fi lăsată și după incident...
Apoi, primul blackout a durat 1 minut si o secunda. Si nu a pornit nici un generator automat. Cred ca l-au pornit si conectat manual.
Restul a depins de pilot pina la al doilea blackout.
Au avut probleme mari,altfel este implicat tot echipajul impreuna cu cei doi piloti.
Al doilea black out indica faptul că acolo a avut loc un accident ce tine de motoarele auxiliare și mai precis nu de motoare in sine, ci de sistemele care le deservesc.
Spun asta pentru că în timpul manevrei de regulă functioneaza nu unul, ci de regulă trei diesel generatoare. Daca unul ar fi căzut, mai erau două diesel generatoare care puteau menține puterea necesara consumatorilor esențiali. Însă al doilea blackout indica o avarie care a afectat toate diesel generatoarele.
Asta poate fi fie o avarie pe circuitul comun de combustibil (o avarie pe tubulatura de alimentare cu combustibil,), ori o situație mai rar întâlnită în care sa fie apa in tancul de serviciu de combustibil data fiind spargerea unei conducte de abur pentru încălzire sau funcționării improprii a separa toarelor de combustibil. In ambele cazuri, daca se acționa foarte rapid s-ar fi putut porni un generator pe combustibil ușor (diesel in loc de păcură), și restabili situația . O alta cauza ar fi putut fi o avarie la sistemul de răcire care de regulă este comun (central cooling system ) pentru motorul de propulsie și pentru motoarele asincrone auxiliare. Asta înseamnă că dacă o țeavă de răcire se sparge , și se pierde apa din sistemul de răcire care funcționează cu apa tehnica (dulce) nu cu apa de mare, atunci din cauza temperaturilor ridicate, motoarele se vor opri automat. Tot o situație similară poate să apară când în circuitul apei de răcire (fie că este de apă sărată care răcește circuitul de apa tehnica, fie că e vb de cel de apa tehnica propriu-zis, apar avarii la valvule termo regulatoare. Acestea se pot bloca și da naștere creșterilor excesive de temperatura pe apa de răcire. Efectul este că la cca 98 grade Celsius ale apai de răcire, motoarele se vor opri automat.
Mai pot fi cauze de natura electrică, mai rare, punere la masă în tabloul principal din cauza unui scurt.
Lebedele nu afectează în general funcționarea navelor.
Al doilea black out indica faptul că acolo a avut loc un accident ce tine de motoarele auxiliare și mai precis nu de motoare in sine, ci de sistemele care le deservesc.
Spun asta pentru că în timpul manevrei de regulă functioneaza nu unul, ci de regulă trei diesel generatoare. Daca unul ar fi căzut, mai erau două diesel generatoare care puteau menține puterea necesara consumatorilor esențiali. Însă al doilea blackout indica o avarie care a afectat toate diesel generatoarele.
Asta poate fi fie o avarie pe circuitul comun de combustibil (o avarie pe tubulatura de alimentare cu combustibil,), ori o situație mai rar întâlnită în care sa fie apa in tancul de serviciu de combustibil data fiind spargerea unei conducte de abur pentru încălzire sau funcționării improprii a separa toarelor de combustibil. In ambele cazuri, daca se acționa foarte rapid s-ar fi putut porni un generator pe combustibil ușor (diesel in loc de păcură), și restabili situația . O alta cauza ar fi putut fi o avarie la sistemul de răcire care de regulă este comun (central cooling system ) pentru motorul de propulsie și pentru motoarele asincrone auxiliare. Asta înseamnă că dacă o țeavă de răcire se sparge , și se pierde apa din sistemul de răcire care funcționează cu apa tehnica (dulce) nu cu apa de mare, atunci din cauza temperaturilor ridicate, motoarele se vor opri automat. Tot o situație similară poate să apară când în circuitul apei de răcire (fie că este de apă sărată care răcește circuitul de apa tehnica, fie că e vb de cel de apa tehnica propriu-zis, apar avarii la valvule termo regulatoare. Acestea se pot bloca și da naștere creșterilor excesive de temperatura pe apa de răcire. Efectul este că la cca 98 grade Celsius ale apai de răcire, motoarele se vor opri automat.
Mai pot fi cauze de natura electrică, mai rare, punere la masă în tabloul principal din cauza unui scurt.
Lebedele nu afectează în general funcționarea navelor.
Astia aveau 2 piloti la bord, capitanul era sigur pe comanda, inregistratoarele mergeau inclusiv inregistrarea audio din comanda navei(un fel de cutie neagra), parametrii motorului sunt inregistrati. Se face o ancheta si se afla tot.
Dupa primul blackout a pornit următorul generator din secventa de standby,nu cel de avarie care are întârziere mai mare.
Fumul negru la cos apare imediat dupa restabilirea alimentării cu energie electrică și pare să fie de la acesta,ceea ce nu e în regula, sarcina prea mare nu ar fi fost în acel moment.
Inițial am crezut ca au incercat un crash stop si fumul ar fi fost de la motorul principal dar fumul a apărut imediat după ce s-a restabilit alimentarea cu curent electric.
Ar fi putut totuși să porneasca rapid motorul principal în mod de urgență dar nu cred că așa de repede,iar secventa de pornire automată a pompelor după blackout e mai lungă.
Vad ca de pe balticshipping.com a dispărut profilul ucraineanului de care se vorbește că ar fi fost comandant acolo.
Oricum i-au luat deja la puricat cu jurnal de manevre,de alarme,datele de la VDR (cutia neagră),istoric de întreținere,"interviuri" încrucișate,etc.
Lasati-va ba de meserie.
Lasati-va ba de meserie.
https://rumble.com/v4lwqw2-lara-logan-on-the-francis-scott-key-bridge-it-is-a-financial-and-economic-a.html
Ceva mai detaliat technic, cu o prezentare mai generala a contextului si cu o analiza predictiva catre final, tot Lara Logan (total 18 minute)
https://thecharliekirkshow.com/podcasts/the-charlie-kirk-show/baltimore-s-bridge-accident-or-attack
Atac cibernetic, pe GPS ???
https://rumble.com/v4lwqw2-lara-logan-on-the-francis-scott-key-bridge-it-is-a-financial-and-economic-a.html
https://thecharliekirkshow.com/podcasts/the-charlie-kirk-show/baltimore-s-bridge-accident-or-attack
Conexiune cu cirma nici atit,este sistem separat,singurul sistem comun cu toate celelalte de pe nava este cel de monitorizare si control.
In plus,la marea majoritate a navelor nu exista conexiune la internet a niciunui sistem.Putine companii isi monitorizeaza navele in timp real.
Si de aici intram in odiseea spatiala 2024.Adica cineva a accesat receptorul sau unul din receptoarele de GPS ale navei.Cum?De la bordul navei sau accesind unul din satelitii la care era conectat receptorul in acel moment.Care din ele,american sau rusesc?
In plus,navigatia in port,pe canale,strimtori,etc nu se face folosind pilotul automat,care doar tine nava pe un curs anume iar schimbarile se fac manual.In aceste cazuri,navigatia se face manual.
Iar GPS-ul nu are de a face cu asta,doar ofera informatii,cea mai utilizata fiind harta electronica.
Restul sint povesti.
S-a intimplat de la ceva simplu dar eficient.
It definitely was explosive in the Simpsons episode that predicted this back in 1996. He's a free Mason that writes the show. They already know like a written book what they are doing to us and why. Now research how that bridge will effect the economy
https://twitter.com/Marjori88206011/status/1773124214385
426807?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm
%5E1773124214385426807%7Ctwgr%5E7a358b6f00f1a7811
b5baf7b3324ccbe64dc07ac%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https
%3A%2F%2Finsiderpaper.com%2Fdid-the-simpsons-predict-
baltimore-bridge-collapse%2F
Podul a fost aruncat in aer, nu s-a prabusit. Multe videoclipuri online pe tema asta.