

ING Bank România întâmpină din nou probleme. Mai mulți clienți ai băncii au semnalat din nou, luni, că nu pot accesa unele servicii, după o situație similară înregistrată vineri, însă reprezentanții sucursalei românești a grupului olandez susțin că este vorba doar despre incidente izolate.
”Sunt incidente izolate. (...) Asta înseamnă că din când în când, clienții nu pot face plățile ”, a declarat pentru news.ro, purtătorul de cuvânt al băncii, Iosefina Frolu.
Vineri, clienții băncii s-au confruntat cu incidente similare. Clienți au raportat aceeași surpriză neplăcută cu care s-au confruntat și sâmbătă: servere nefuncționale. Mai mult, aceștia atrag atenția că sumele aferente unor plăți făcute la sfârșitul lunii august la POS-urile Băncii Transilvania au fost retrase din cont de două ori.
În urmă cu trei săptămâni, din cauza unor probleme tehnice neprevăzute, atât rețeaua de ATM-uri, sistemele de acceptare a cardurilor ING, cât și serviciul Home’Bank au fost indisponibile pentru ore bune.
La acel moment, ING Bank a precizat că rețeaua de bancomate, sistemele de acceptare a cardurilor ING și serviciul Home’Bank au devenit indisponibile pentru mai bine de 10 ore din cauza unui test al sistemului de stingere a incendiilor. Banca anunța că va returna comisioanele clienților care au retras bani de la bancomatele altor bănci și ar putea acoperi și alte costuri ale clienților.
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.