

Brandul Aqua Carpatica, creat de Jean Valvis, a ajuns pe rafturile unor lanţuri de magazine americane.
Antreprenorul elveţian de origine greacă, care a cunoscut succesul în business în România, spune că a poziţionat Aqua Carpatica în Statele Unite ca un brand premium ca preţ, care să se bată cu Evian sau San Pellegrino. Dacă brandul franţuzesc Evian costă 2,7 dolari sticla de 1,5 litri la raft, Aqua Carpatica are un preţ de 2,99 dolari.
"Am intrat deja pe rafturile unor retaileri americani. De SUA mă ocup personal. Preţul pe care l-am pus este o decizie clară de marketing, de poziţionare. Noi vrem să fim un Rolls-Royce al apelor minerale", a spus Valvis pentru Ziarul financiar.
Pe lângă piaţa din SUA, Valvis duce Aqua Carpatica în China, Japonia,Germania, Anglia, Spania şi ţările arabe.
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.