

Scandalul de la Opera Română capătă noi dimensiuni. După ce, în prima fază, cei care nu-l mai susțineau pe fostul director, Johan Kobborg, au fost acuzați de xenofobie, acum a venit rândul acestora să facă niște dezvăluiri despre regimul instaurat de danez.
Astfel, soprana Irina Iordăchescu a confirmat că ea este cea care a fost insultată de unul dintre artiștii străini aduși de acesta.
Într-un mesaj trimis ActiveNews, ea a mărturisit că a fost înjurată de către unul dintre balerini: "F..k you! Before us you were nothing!". În traducere, "Înainte de a veni noi, nu ați existat".
În mesajul trimis pe adresa ActiveNews de câțiva balerini ai Operei, aceștia au mai arătat că în interiorul instituției se discuta în limba engleză, pentru a nu-i leza pe străini, dar directorul nu a învățat niciun cuvânt în limba română în cei doi ani de mandat.
Mai mult, aceștia acuză că soliștii români au salarii mai mici decât cei străini. Textul integral al scrisorii deschise adresate ministrului Alexandrescu, poate fi citit aici.
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
In opinia mea, exprimarea de mai sus este necuviincioasa, nedemna de un gentleman.
In special prima propozitie care ,cred eu, e in acelasi registru cu degetul mijlociu aratat de unul din manieratii "artisti" romani.
A doua propozitie pare sa indice ceva orgoliu al vorbitorului, aparent ofensat. Presupun ca de ospitaliera invitatie gen "Afara cu strainii din tara" (iertare daca n-am citat bine) acompaniata de huiduliei .
Cred ca oricine, inclusiv D-na Iordachescu, intr-o situatie similara, s-ar fi simtit lezat de asemenea vorbe.
In acelasi timp, ne convine sau nu, a doua propozitie reflecta relitatea ca, dupa venirea D-lui Kobborg, ONB are mult mai multa faima pozitiva decat inainte.
Sunt convins ca oricine s-a comportat necuviincios datoreaza scuze partii lezate.
Apoi, din cate stiu, angajatii ONB nu au drept de proprietate asupra institutiei in care lucreaza, indiferent de numarul D-lor. De asemena, consider ca faptul ca unul sau mai multi dintre acestia are o ascendenta ilustra in domeniul muzicii sau baletului nu-i confera niciun drept in plus fata de oricare alt angajat, fie el cetatean roman sau strain.
In plus, nu vad de unde reiese ca balerinul britanic a pus la indoiala valoarea vreunei personalitati a culturii romaniei. De aceea, gasesc ridicola lunga enumerare de mari nume ale culturii romanesti ca reactie la niste vorbe necuviincioase, aparent spuse la suparare, de un simplu angajat al ONB.
In opinia mea, exprimarea de mai sus este necuviincioasa, nedemna de un gentleman.
In special prima propozitie care ,cred eu, e in acelasi registru cu degetul mijlociu aratat de unul din manieratii "artisti" romani.
A doua propozitie pare sa indice ceva orgoliu al vorbitorului, aparent ofensat. Presupun ca de ospitaliera invitatie gen "Afara cu strainii din tara" (iertare daca n-am citat bine) acompaniata de huiduliei .
Cred ca oricine, inclusiv D-na Iordachescu, intr-o situatie similara, s-ar fi simtit lezat de asemenea vorbe.
In acelasi timp, ne convine sau nu, a doua propozitie reflecta relitatea ca, dupa venirea D-lui Kobborg, ONB are mult mai multa faima pozitiva decat inainte.
Sunt convins ca oricine s-a comportat necuviincios datoreaza scuze partii lezate.
Apoi, din cate stiu, angajatii ONB nu au drept de proprietate asupra institutiei in care lucreaza, indiferent de numarul D-lor. De asemena, consider ca faptul ca unul sau mai multi dintre acestia are o ascendenta ilustra in domeniul muzicii sau baletului nu-i confera niciun drept in plus fata de oricare alt angajat, fie el cetatean roman sau strain.
In plus, nu vad de unde reiese ca balerinul britanic a pus la indoiala valoarea vreunei personalitati a culturii romaniei. De aceea, gasesc ridicola lunga enumerare de mari nume ale culturii romanesti ca reactie la niste vorbe necuviincioase, aparent spuse la suparare, de un simplu angajat al ONB.
In opinia mea, exprimarea de mai sus este necuviincioasa, nedemna de un gentleman.
In special prima propozitie care ,cred eu, e in acelasi registru cu degetul mijlociu aratat de unul din manieratii "artisti" romani.
A doua propozitie pare sa indice ceva orgoliu al vorbitorului, aparent ofensat. Presupun ca de ospitaliera invitatie gen "Afara cu strainii din tara" (iertare daca n-am citat bine) acompaniata de huiduliei .
Cred ca oricine, inclusiv D-na Iordachescu, intr-o situatie similara, s-ar fi simtit lezat de asemenea vorbe.
In acelasi timp, ne convine sau nu, a doua propozitie reflecta relitatea ca, dupa venirea D-lui Kobborg, ONB are mult mai multa faima pozitiva decat inainte.
Sunt convins ca oricine s-a comportat necuviincios datoreaza scuze partii lezate.
Apoi, din cate stiu, angajatii ONB nu au drept de proprietate asupra institutiei in care lucreaza, indiferent de numarul D-lor. De asemena, consider ca faptul ca unul sau mai multi dintre acestia are o ascendenta ilustra in domeniul muzicii sau baletului nu-i confera niciun drept in plus fata de oricare alt angajat, fie el cetatean roman sau strain.
In plus, nu vad de unde reiese ca balerinul britanic a pus la indoiala valoarea vreunei personalitati a culturii romaniei. De aceea, gasesc ridicola lunga enumerare de mari nume ale culturii romanesti ca reactie la niste vorbe necuviincioase, aparent spuse la suparare, de un simplu angajat al ONB.
In opinia mea, exprimarea de mai sus este necuviincioasa, nedemna de un gentleman.
In special prima propozitie care ,cred eu, e in acelasi registru cu degetul mijlociu aratat de unul din manieratii "artisti" romani.
A doua propozitie pare sa indice ceva orgoliu al vorbitorului, aparent ofensat. Presupun ca de ospitaliera invitatie gen "Afara cu strainii din tara" (iertare daca n-am citat bine) acompaniata de huiduliei .
Cred ca oricine, inclusiv D-na Iordachescu, intr-o situatie similara, s-ar fi simtit lezat de asemenea vorbe.
In acelasi timp, ne convine sau nu, a doua propozitie reflecta relitatea ca, dupa venirea D-lui Kobborg, ONB are mult mai multa faima pozitiva decat inainte.
Sunt convins ca oricine s-a comportat necuviincios datoreaza scuze partii lezate.
Apoi, din cate stiu, angajatii ONB nu au drept de proprietate asupra institutiei in care lucreaza, indiferent de numarul D-lor. De asemena, consider ca faptul ca unul sau mai multi dintre acestia are o ascendenta ilustra in domeniul muzicii sau baletului nu-i confera niciun drept in plus fata de oricare alt angajat, fie el cetatean roman sau strain.
In plus, nu vad de unde reiese ca balerinul britanic a pus la indoiala valoarea vreunei personalitati a culturii romaniei. De aceea, gasesc ridicola lunga enumerare de mari nume ale culturii romanesti ca reactie la niste vorbe necuviincioase, aparent spuse la suparare, de un simplu angajat al ONB.
In opinia mea, exprimarea de mai sus este necuviincioasa, nedemna de un gentleman.
In special prima propozitie care ,cred eu, e in acelasi registru cu degetul mijlociu aratat de unul din manieratii "artisti" romani.
A doua propozitie pare sa indice ceva orgoliu al vorbitorului, aparent ofensat. Presupun ca de ospitaliera invitatie gen "Afara cu strainii din tara" (iertare daca n-am citat bine) acompaniata de huiduliei .
Cred ca oricine, inclusiv D-na Iordachescu, intr-o situatie similara, s-ar fi simtit lezat de asemenea vorbe.
In acelasi timp, ne convine sau nu, a doua propozitie reflecta relitatea ca, dupa venirea D-lui Kobborg, ONB are mult mai multa faima pozitiva decat inainte.
Sunt convins ca oricine s-a comportat necuviincios datoreaza scuze partii lezate.
Apoi, din cate stiu, angajatii ONB nu au drept de proprietate asupra institutiei in care lucreaza, indiferent de numarul D-lor. De asemena, consider ca faptul ca unul sau mai multi dintre acestia are o ascendenta ilustra in domeniul muzicii sau baletului nu-i confera niciun drept in plus fata de oricare alt angajat, fie el cetatean roman sau strain.
In plus, nu vad de unde reiese ca balerinul britanic a pus la indoiala valoarea vreunei personalitati a culturii romaniei. De aceea, gasesc ridicola lunga enumerare de mari nume ale culturii romanesti ca reactie la niste vorbe necuviincioase, aparent spuse la suparare, de un simplu angajat al ONB.
In opinia mea, exprimarea de mai sus este necuviincioasa, nedemna de un gentleman.
In special prima propozitie care ,cred eu, e in acelasi registru cu degetul mijlociu aratat de unul din manieratii "artisti" romani.
A doua propozitie pare sa indice ceva orgoliu al vorbitorului, aparent ofensat. Presupun ca de ospitaliera invitatie gen "Afara cu strainii din tara" (iertare daca n-am citat bine) acompaniata de huiduliei .
Cred ca oricine, inclusiv D-na Iordachescu, intr-o situatie similara, s-ar fi simtit lezat de asemenea vorbe.
In acelasi timp, ne convine sau nu, a doua propozitie reflecta relitatea ca, dupa venirea D-lui Kobborg, ONB are mult mai multa faima pozitiva decat inainte.
Sunt convins ca oricine s-a comportat necuviincios datoreaza scuze partii lezate.
Apoi, din cate stiu, angajatii ONB nu au drept de proprietate asupra institutiei in care lucreaza, indiferent de numarul D-lor. De asemena, consider ca faptul ca unul sau mai multi dintre acestia are o ascendenta ilustra in domeniul muzicii sau baletului nu-i confera niciun drept in plus fata de oricare alt angajat, fie el cetatean roman sau strain.
In plus, nu vad de unde reiese ca balerinul britanic a pus la indoiala valoarea vreunei personalitati a culturii romaniei. De aceea, gasesc ridicola lunga enumerare de mari nume ale culturii romanesti ca reactie la niste vorbe necuviincioase, aparent spuse la suparare, de un simplu angajat al ONB.
Am apasat in mod repetat pe "Timite", avand senzatia ca butonul nu functioneaza.
Va rog sa ma iertati.
Am apasat in mod repetat pe "Timite", avand senzatia ca butonul nu functioneaza.
Va rog sa ma iertati.