Internetul Corpurilor “va duce la dezvoltarea Internetului Creierelor” până în 2050 – studiu RAND Corporation, organizație strâns legată de Comisia Trilaterală – Apariția trans-omului: tehnologiile de augmentare umană

De Irina Bazon  /  

ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


RAND Corporation, care a întocmit astfel de studii, este un think tank puternic asociat cu Comisia Trilaterală încă din 1973. Toate drumurile duc înapoi către armată, în încercarea lor de a crea „super-soldatul” perfect. Armata este plină de tehnocrați narcisiști al căror obiectiv, urmărit cu aviditate, este și a fost întotdeauna acela de a stăpâni umanitatea, scrie Patrick Wood, de la platforma technocracy.news. RAND precizează:

„Având în vedere integrarea directă a tehnologiei în funcțiile cognitive, fizice și psihologice umane, niveluri substanțiale de augmentare umană «pot estompa noțiunea de identitate și despre ceea ce înseamnă a fi uman», introducând noi lentile normative prin care va fi privită umanitatea și noi stigmate asupra celor care nu vor îndeplini aceste norme.” (pag. 59, 4.5.3 Implicații culturale)

Ecosistemul „Internetul Corpurilor” poate crea terenul pentru Internetul Creierelor, care va apărea între 2035 și 2050, potrivit unui raport RAND, comandat de Ministerul Apărării din Regatul Unit.

Comandat de Laboratorul de Știință și Tehnologie pentru Apărare din Regatul Unit și condus de RAND Europe și Frazer Nash Consulting, studiul „Schimbări culturale și tehnologice în viitorul mediu informațional”, citat de sociable.co, analizează șase tehnologii și medii informaționale și implicațiile acestora pentru apărarea britanică.

Aceste tehnologii sunt:

Sisteme informatice automatizate
Metaversul 
Realitatea mixtă și augmentată
Conectivitatea avansată
Augmentarea umană
Securitatea informațiilor

Tema majoră care marchează aceste medii informaționale este transumanismul – fuziunea dintre om și mașină.

Potrivit raportului, „Progresele în ceea ce privește conectivitatea obiectelor se pot extinde în cele din urmă la corpurile umane. Cercetătorii se referă la potențiala dezvoltare a unei rețele, conectate la internet, de dispozitive conectate la oameni, care colectează datele biometrice ale utilizatorilor finali, [rețea care va constitui] un Internet al Corpurilor […]. Un Internet al Corpurilor poate duce în cele din urmă la [apariția] unui Internet al Creierelor, însemnând creierul uman conectat la internet pentru a facilita comunicarea directă de la creier la creier și accesul la rețelele de date online.”

Internetul Corpurilor și viitorul Internet al Creierelor se încadrează în mod special în categoria „tehnologii de augmentare umană”, care „se referă la tehnologii care îmbunătățesc capacitățile umane, fie fizice, fie cognitive”.

Potrivit raportului, aplicațiile tehnologice asociate cu augmentarea umană vor include:

Dispozitive portabile și implanturi pentru urmărirea și analiza datelor fiziologice și de mediu (de exemplu, biocipuri și senzori implantabili). Aceste tehnologii vor avea capacitatea de monitorizare continuă în timp real a datelor fiziologice pentru a stabili condițiile și evoluția stării de sănătate.
Tehnologii de augmentare senzorială, cum sunt implanturile pentru auz și retiniene, concepute pentru a îmbunătăți sau spori activitățile senzoriale, în special vederea și auzul. Protezele inteligente sunt o categorie conexă, incluzând exoscheletele, adică costumele robotizate pentru întregul corp care îmbunătățesc capacitățile fizice ale utilizatorilor finali, precum și mobilitatea, forța, rezistența și alte abilități.
Interfețe creier-calculator sau creier-creier, care stabilesc comunicații directe între creierul uman și/sau dispozitivele computerizate.

Neuralink al lui Elon Musk este cel mai recent exemplu de interfață creier-calculator, beneficiind de multă publicitate pentru că a ajutat un bărbat paralizat, dar ce se va întâmpla când augmentarea umană va trece de la vindecare la îmbunătățire?

Transumanismul poate duce la dezvoltarea de abilități supraomenești, dar acele abilități vor fi rezervate doar unei clase alese, în timp ce noi ceilalți, plebeii programabili, vom exista sub constantă supraveghere și control până când vom deveni irelevanți.

Potrivit raportului, „în timp ce unii experți prevăd îmbunătățirea tactică a capacităților umane, alții au explorat potențiala apariție a transumanismului în intervalul de timp până în 2050.”

Acest concept se referă la „o nouă formă de om (un trans-om) […], în care tehnologiile informației și comunicațiilor, combinate cu biomedicina, vor îmbunătăți fundamental condiția umană și vor spori considerabil capacitățile intelectuale, fizice și psihologice ale omului”.

Între timp, a Patra Revoluție Industrială îmbină deja identitățile noastre fizice, biologice și digitale pentru a ne monitoriza, manipula și reprograma comportamentul. 

Autorii raportului RAND mai spun că, „Având în vedere integrarea directă a tehnologiei în funcțiile cognitive, fizice și psihologice umane, niveluri substanțiale de augmentare umană pot [estompa] noțiunea de identitate și cu privire la ceea ce înseamnă a fi uman, introducând noi lentile normative [prin care va fi privită] umanitatea, ceea ce va da naștere la stigmatizarea celor despre care se va considera că nu îndeplinesc aceste norme.”

La nivel individual, dacă veți dori să rămâneți un om natural și să nu deveniți parte din „Homo sapiens technologicus”, este posibil să nu mai puteți obține un loc de muncă și să ajungeți să faceți parte din clasa oamenilor inutili.

La nivel internațional, țările, culturile și comunitățile care nu vor participa la experimentul transumanist vor putea fi ușor cucerite de către cei care îl îmbrățișează.

Raportul adaugă: „Dinamica socială în urma adoptării augmentării umane poate cauza disparități în ceea ce privește accesul la tehnologiile relevante, apărând astfel noi forme de excludere digitală, prin care cei dezavantajați din punct de vedere economic nu vor putea accesa același nivel de îmbunătățire precum segmente societale”.

În același timp, oamenii naturali care nu vor fi cipați vor avea un avantaj prin faptul că nu vor putea fi la fel de ușor manipulați și controlați prin gânduri sau amintiri care nu vor fi întregime ale lor.

Manipularea și controlul sunt alte domenii de interes în ceea ce privește augmentarea umană, Internetul Corpurilor și Internetul Creierelor.

Informații, imagini, sunete, amintiri și gânduri false ar putea fi într-o zi descărcate pe aceste dispozitive și încărcate în creierul uman, cu efecte devastatoare.

Potrivit raportului, „Tehnologiile de detectare (de exemplu, implanturile auditive), în special, prezintă un risc de interferență, întrucât dispozitivele ar putea fi manipulate pentru a furniza informații eronate utilizatorului final.

O astfel de manipulare a intrărilor senzoriale ar amplifica substanțial amenințările actuale, prin crearea sau manipularea artificială a informațiilor vizuale și auditive (de exemplu, imagini și videoclipuri).

Prin urmare, augmentarea umană ar putea submina siguranța cognitivă a utilizatorilor finali și ar putea influența capacitatea acestora de a evalua credibilitatea informațiilor pe care le primesc în timp ce folosesc tehnologiile de augmentare umană.

 
Donează pentru ActiveNews!

ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.

Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.

ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.

De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei)
RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)

Pentru că suntem cenzurați pe Facebook
ne puteți găsi și pe Telegram și GoogleNews


Pentru știri necenzurate
abonează-te acum!

Este gratis și poți anula oricând abonarea.

ActiveNews România. Caută pagina noastră și pe Telegram.
Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România
Top 5 autori
VideoNews

Pfizer, Ursula, Corupție - Cenzura în Parlamentul European:

Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.

Comentarii (5)
  • IC XC NI KA 28.03.2024 21:42
    Asta vor ei să credem ..Să fie sănătoși. Dar nu prea cred..

    Ori metavers, ori metanoia.

    Hai cu augmentarea umană ..în Hristos.

    Doamne, miluiește.
  • Christinne Radu 28.03.2024 23:40
    Trezirea!

    https://swprs.org/the-moscow-concert-hall-attack-may-have-been-a-staged-event/
  • Mars.60 Stefan 29.03.2024 10:14
    Cu tot respectul pentru stradania dvs., CHRISTINNE RADU, va rog sa-mi permiteti sa nu fiu de acord cu concluzia din acest articol pe care l-am tradus pentru a fi inteles mai bine spre o trezire reala:

    Introducere
    La 22 martie, la ora 16:00 UCT, Swiss Policy Research a publicat o postare intitulată "Staged Terror on March 22". În postare se discutau "atentatele de la Bruxelles" din 22 martie 2016 și "atacul de la Londra Westminster" din 22 martie 2017, ambele fiind demascate ca fiind evenimente înscenate, conduse de serviciile de securitate occidentale. În ambele cazuri, gruparea teroristă "ISIS" a revendicat responsabilitatea pentru atacuri.

    Doar o oră mai târziu, la ora 17:00 UCT sau 20:00, ora Moscovei, a fost raportat un atac major asupra sălii Crocus City Hall din Moscova. Gruparea "ISIS-KP", cu sediul în Afganistan, a revendicat responsabilitatea pentru atac, însă autoritățile ruse l-au atribuit militanților tadjici angajați și plătiți de Ucraina.

    În mod firesc, se pune întrebarea dacă nu cumva și atacul de la sala de concerte din Moscova ar fi fost o înscenare. Având în vedere numeroasele precedente, a nu pune această întrebare, sau a o respinge din start, ar fi la fel de neprofesionist ca și cum ai afirma pur și simplu că atacul a fost într-adevăr o înscenare.

    Putin și terorismul sub steag fals
    Fostul ofițer sovietic KGB (1975-1990) și director al serviciilor secrete ruse FSB (iulie 1998-august 1999), Vladimir Putin, nu este străin de terorismul sub steag fals. Deja în septembrie 1999, de exemplu, au avut loc celebrele atentate cu bombă în apartamentele din Moscova.

    Autoritățile ruse au dat vina pe militanții ceceni pentru aceste atentate cu bombă, dar acestea au fost ulterior demascate ca fiind o operațiune sub steag fals a FSB. În calitate de prim-ministru nou numit, Putin a profitat imediat de aceste atentate cu bombă sub steag fals pentru a intensifica cel de-al doilea război cecen.

    Creierele din spatele altor evenimente din acea perioadă, cum ar fi criza ostaticilor de la teatrul din Moscova din octombrie 2002, rămân neclare, unii jurnaliști și personalități politice din opoziție suspectând, de asemenea, implicarea serviciilor de securitate rusești. Unii dintre acești sceptici au avut parte de o moarte prematură.

    15 ani mai târziu, în timpul Războiului din Siria, a avut loc atentatul cu bombă de la metroul din Sankt Petersburg, în aprilie 2017. Sursele occidentale au atribuit în mod variabil atacul guvernului rus, "ISIS" sau "Al-Qaeda", dar dovezile video au sugerat o posibilă înscenare a unui eveniment condus de serviciile de securitate rusești, similar cu înscenarea "atentatului cu bombă de la metroul din Bruxelles", revendicat de "ISIS" cu un an înainte.

    În cele din urmă, există dovezi substanțiale că forțele de securitate rusești au pus în scenă mai multe "provocări ucrainene" în zilele premergătoare invaziei rusești în Ucraina din februarie 2022. Aceste evenimente au fost menite să arate că Ucraina a atacat nu doar Donbasul, ci și Rusia însăși.

    Grupuri teroriste sintetice

    Atât "Al Qaeda", cât și "ISIS" au fost demascate în repetate rânduri ca fiind grupuri teroriste sintetice controlate de serviciile de informații occidentale și israeliene, iar majoritatea atacurilor teroriste din țările occidentale atribuite acestor grupuri s-au dovedit a fi fost operațiuni de stat sau operațiuni sub steag fals puse în scenă. Chiar și în Irak, mai multe "atacuri teroriste ale ISIS" s-au dovedit a fi fost puse în scenă de serviciile de informații.

    În timpul războiului din Siria, ISIS a fost aprovizionat prin intermediul Turciei, membră a NATO, și al aliaților din NATO, Iordania și Israel; la rândul său, ISIS și-a exportat petrolul furat prin terminalul petrolier turcesc Ceyhan pe piețele mondiale. Atunci când militanții ISIS au bombardat accidental, în noiembrie 2016, poziții israeliene în Înălțimile Golan siriene ocupate, "grupul terorist islamist" și-a cerut imediat scuze armatei israeliene.

    Încă din 2007, Pentagonul american a recunoscut că presupusul lider al "Al Qaeda" din Irak, Abdullah al-Baghdadi, era doar o fantomă a cărei voce era interpretată de un actor. În același an, fostul diplomat britanic Craig Murray a dezvăluit că "Uniunea Jihadului Islamic", care a încercat să comită mai multe "atacuri teroriste" în Germania, era condusă de serviciile de informații uzbece și occidentale.

    Moscova: Dovezi video

    Dovezile video disponibile în prezent cu privire la atacul de la sala de concerte din Moscova - aproximativ 50 de clipuri video - sunt în concordanță cu un eveniment pus în scenă de către forțele de securitate rusești sau chiar sugerează că acesta a fost organizat. În anexa de mai jos sunt furnizate instantanee cheie și linkuri către clipurile video originale.

    Pentru început, și contrar credinței larg răspândite, clipurile video disponibile de înaltă calitate și de calitate standard nu arată nicio execuție prin împușcare sau prin alte mijloace.

    De fapt, toate înregistrările video care par să arate acțiuni criminale sunt de calitate scăzută sau neclară, mult sub standardele actuale ale camerelor de filmat pentru telefoane mobile, chiar dacă sunt filmate la rezoluție 720p sau 1080p HD.

    Această tehnică a calității video scăzute sau reduse este adesea utilizată în cazul evenimentelor înscenate, deoarece chiar și o singură fotografie de înaltă calitate poate scoate la iveală o întreagă operațiune înscenată, așa cum s-a întâmplat în cazul "atentatului cu bombă de la maratonul din Boston" și al "atacului înscenat de la mall-ul din Kenya" din 2013.

    În plus, unele dintre "videoclipurile de amatori" par să prezinte tăieturi inexplicabile la mijlocul secvenței, ceea ce ar putea indica o editare post-producție folosită adesea în cazul evenimentelor puse în scenă.

    În plus, aspectul și postura mai multor cadavre aparent moarte sugerează utilizarea unor corpuri de simulare foto-realiste sau a unor manechine (adică dummies), care au fost utilizate în multe evenimente anterioare organizate, cum ar fi cele din Los Angeles (2013), Bruxelles (2016), Kenya (2013) sau Siria (2013).

    În unele cazuri, persoane aparent împușcate de la mică distanță par să rămână nu numai în viață, ci și nevătămate (a se vedea videoclipul de mai jos). În alte cazuri, persoane aparent deja moarte încă își mai mișcă mâinile sau picioarele sau le mențin ridicate într-o poziție fixă (a se vedea imaginile de mai jos).

    Unele dintre pistoalele folosite de atacatori produc un "efect de scânteiere" bizar, ca în filme, în loc de un flash standard la gura țevii (a se vedea imaginile de mai jos). În mai multe videoclipuri, se pot vedea uși de sticlă care se sparg, dar, ori de câte ori este sesizabil, acest lucru pare să fie cauzat nu de focuri de armă, ci de oameni.

    Presupusa "înregistrare video a decapitării" (18+), difuzată de un canal media care se presupune că are legătură cu "ISIS", nu arată deloc o decapitare. În schimb, acesta arată un bărbat presupus împușcat, întins pe podea într-o poziție fixă, greu de explicat din punct de vedere fiziologic și care sugerează o simulare a corpului: picioarele și picioarele sunt flexate în sus, în timp ce fesele și mâinile sunt în aer (a se vedea imaginile de mai jos).

    Unul dintre atacatori se apropie apoi de bărbat și se pare că îi taie de mai multe ori gâtul cu un cuțit. Deși este disponibilă la rezoluție Full HD, înregistrarea video a acestui incident este din nou de o calitate remarcabil de scăzută și neclară, astfel încât nu se poate distinge niciun detaliu (a se vedea imaginile de mai jos). Sângele care este vizibil pe podea este în concordanță cu sau sugerează sângele de scenă folosit în decapitările înscenate.

    La fel ca și pistoalele, cuțitul folosit de agresor produce un "efect de scânteiere" ciudat și neobișnuit. Bărbatul de pe podea, care pare să fi fost mort sau inconștient în tot acest timp și a cărui parte inferioară a corpului nu este vizibilă în această scenă, se rostogolește brusc spre stânga și pare să-și miște brațul, ceea ce, din nou, este foarte greu de explicat din punct de vedere fiziologic.

    Aproximativ zece secunde mai târziu, în clipul video de 80 de secunde, bărbatul ucis poate fi văzut pentru scurt timp în fundal. În mod surprinzător, acesta este din nou întins pe spate, iar picioarele, pe care le întinse anterior, sunt din nou flexate. Acest lucru sugerează, de asemenea, o simulare a corpului și efecte de editare video.

    Videoclipurile disponibile ale urmărilor atacului arată atât corpuri acoperite, cât și descoperite pe podea, dar niciunul dintre corpuri nu poate fi văzut de aproape la rezoluție înaltă, iar postura unora dintre corpuri este sugestivă pentru manechine (de exemplu, genunchii sau mâinile flexate și ridicate).

    În plus, rămâne neexplicat modul în care întreaga clădire, destul de mare, a fost cuprinsă de flăcări și, în cele din urmă, s-a prăbușit, deoarece nu există imagini cu atacatorii care să se angajeze în incendieri la scară largă. În orice caz, în timpul atacului înscenat din 2013 de la mall-ul din Kenya sau al atentatului înscenat din 2016 de la aeroportul din Bruxelles, clădirile au fost, de asemenea, parțial distruse.

    Se pare că autoritățile ruse nu au publicat încă nicio înregistrare video a atacului. În cazul unor evenimente anterioare, autoritățile au pretins uneori că camerele de supraveghere "nu funcționau bine" sau au publicat imagini irelevante, de calitate inferioară sau chiar falsificate. După cum a arătat "atentatul cu mașină-capcană al ISIS" din 2016 din Bagdad, o singură înregistrare video neautorizată de CCTV poate expune un întreg eveniment înscenat.

    În timpul capturării unuia dintre atacatorii de la Moscova, în apropiere de granița cu Ucraina, un ofițer de securitate rus i-ar fi tăiat una dintre urechi și ar fi încercat să i-o pună în gură. În afară de faptul că acesta este un comportament destul de brutal și bizar, clipul video necenzurat de 25 de secunde (18+) disponibil în prezent pe canalele Telegram nu arată "secționarea" urechii (a se vedea imaginea de mai jos).

    În cadrul evenimentelor înscenate, presupușii atacatori pot fi interpretați de jucători de rol, țapi ispășitori sau persoane prinse în capcană. În cazul înscenării "atentatului cu bombă de la maratonul din Boston" din 2013, de exemplu, unul dintre autorii oficiali ar fi fost ucis (dar fotografia mortuară "scursă" a fost o înscenare), în timp ce procesul oficial al fratelui său capturat este în curs de desfășurare de mai bine de un deceniu.

    În concluzie, dovezile video disponibile în prezent sunt în concordanță cu, sau chiar sugerează, un eveniment pus în scenă de forțele de securitate rusești. Cu toate acestea, imagini suplimentare, în special imagini de o calitate superioară, ar putea schimba această evaluare preliminară.

    Actualizări
    Un fost redactor RT a observat că, pe fundalul unei înregistrări video, doi bărbați par să discute calm chiar lângă împușcăturile în masă aflate în desfășurare. Astfel de persoane sunt vizibile și în alte videoclipuri.
    Media bielorusă-poloneză Nexta a reperat "bărbați în civil" îmbrăcați în albastru care par să fi jucat un rol de coordonare în timpul "atacului" (vezi imaginile de mai jos). Ulterior, unul dintre ei a participat la arestarea unui "terorist"; un altul a fost prezentat ca un "erou" de către presa rusă; iar un al treilea pare să lucreze pentru Serviciul rus de informații externe (SVR). Deși Nexta nu și-a dat seama încă, aceasta este o dovadă în plus a unui eveniment regizat de forțele de securitate rusești.
    "Rigor mortis" (rigiditatea postmortem) începe la numai patru ore după moarte și nu poate explica postura rigidă afișată de multe cadavre.
    Mai mulți comentatori ruși au remarcat că a fost nevoie de mai mult de o oră pentru ca forțele de securitate rusești (și pompierii) să intre în Primăria Crocus. Deși foarte neobișnuite din perspectiva ordinii publice, astfel de întârzieri sunt, desigur, tipice în cazul atacurilor teroriste înscenate.

    Motivații posibile
    Motivația care stă la baza unui potențial atac terorist înscenat poate fi complexă și cu multiple fațete. În orice caz, discuția despre posibilele motivații este independentă de analiza evenimentului.

    Autoritățile ruse au declarat că atacul din sala de concerte din Moscova a fost comis de militanți tadjici care au fost angajați și plătiți de serviciile secrete ucrainene. Astfel, dacă forțele de securitate rusești au pus în scenă sau au orchestrat ele însele atacul, motivația ar fi putut fi aceea de a da vina pe conducerea ucraineană și de a-l folosi ca pretext pentru a intensifica "Operațiunea militară specială" a Rusiei, care stagnează.

    Acest lucru ar fi foarte asemănător cu modul în care atentatele cu bombă din 1999 de la Moscova - care ar fi putut fi reale sau înscenate - au fost folosite de către premierul de atunci Putin pentru a intensifica războiul cecen.

    Un astfel de scenariu ar explica, de asemenea, de ce presupușii atacatori păreau să fugă spre Ucraina, în ciuda faptului că încercarea de a trece granița controlată de Rusia în Ucraina nu ar avea prea mult sens din punctul de vedere al adevăraților atacatori sau al sponsorilor lor ucraineni.

    Sponsorii occidentali ai Ucrainei nu pot demasca o potențială operațiune rusească sub steag fals sau o operațiune înscenată, deoarece ei înșiși folosesc în mod obișnuit atacuri teroriste înscenate pentru a justifica războaiele și alte acțiuni. La rândul lor, aceste operațiuni occidentale și israeliene sub pavilion fals nu au fost niciodată demascate de serviciile de informații rusești; în unele cazuri, Rusia chiar a contribuit la narațiunea oficială (de exemplu, în Boston).

    Mai degrabă, serviciile de informații occidentale nu au putut decât să încerce să îndrepte vina departe de Ucraina și să o îndrepte spre grupul terorist sintetic "ISIS" controlat chiar de serviciile de informații occidentale. Acest lucru ar explica de ce, la începutul lunii martie, SUA au emis un "avertisment" privind un potențial atac terorist la Moscova și de ce "ISIS" ar fi revendicat responsabilitatea pentru atac.

    În mod intrigant, în fotografiile publicate de agenția de știri Amaq, legată de "ISIS", presupușii autori ai atacului au folosit degetul de la mâna stângă pentru a face jurământul islamic "Shahada", care este strict interzis în islam. În plus, Amaq le-a estompat fețele și nu le-a menționat niciodată numele.

    Cu toate acestea, rămâne o întrebare deschisă cum a obținut pretinsa agenție de presă "Amaq" presupusa "înregistrare video a decapitării" filmată în sala de concerte din Moscova. Și în această înregistrare video, fețele atacatorilor erau neclare, iar atacatorii nu se refereau în niciun fel la "ISIS".

    În trecut, multe presupuse videoclipuri cu "Al Qaeda" și "ISIS", inclusiv "videoclipurile falsificate cu Bin Laden", au fost descoperite și publicate de grupul israelian-american SITE Intelligence Group. Într-un proces din 2011, desfășurat în Germania împotriva membrilor unei presupuse platforme "Al Qaeda" numită "Global Islamic Media Front" (GIMF), s-a dezvăluit că SITE nu numai că a "descoperit" aceste videoclipuri, dar a ajutat la producerea lor.

    În urma atacului de la Moscova, au fost publicate numele și portretele victimelor (atât ale morților, cât și ale răniților), dar acest lucru se întâmplă după fiecare atac terorist înscenat. Evenimentele anterioare au arătat că identitățile victimelor pot fi atât reale, cât și virtuale. Dacă sunt reale, acestea pot sau nu să fi murit; dacă au murit sau au fost rănite, acest lucru s-a întâmplat în alte circumstanțe. Victimele grav rănite sunt adesea interpretate de așa-numiți actori amputați (de exemplu, în Boston). În unele cazuri, cadavrele unor persoane moarte au fost folosite în evenimente puse în scenă (de exemplu, în "masacrul de pe piață" de la Sarajevo din 1994 și în "masacrul de la Racak" din 1999).

    De fapt, înscenarea unor atacuri teroriste și prăbușiri de avioane cu clase întregi de elevi, inclusiv funeralii de stat ulterioare, era deja posibilă în anii 1960, după cum arată documentele declasificate referitoare la "Operațiunea Northwoods". Chiar și evenimente cu mii de presupuse victime au fost deja fabricate, cum ar fi "masacrul de la Timișoara" din 1989 și "genocidul de la Srebrenica" din 1995.

    Actualizare: În spatele "atacului terorist" de la Moscova ar putea exista și o motivație internă: întărirea legislației rusești "antiteroriste" și, eventual, reintroducerea pedepsei cu moartea.

    Data atacului și proprietatea sălii de concerte
    Unii analiști ruși au susținut că atacul a avut loc în ziua festivalului evreiesc Purim și că proprietarul sălii de concerte Crocus este un oligarh evreu. Ambele afirmații sunt incorecte.

    Cu toate acestea, întrebarea este importantă, deoarece agenții și consilierii israelieni sau mai degrabă "sioniști" joacă un rol principal în terorismul de stat și în terorismul sub steag fals pus în scenă, probabil din cauza luptei lor de zeci de ani împotriva grupurilor militante palestiniene și arabe și a rolului lor preeminent la Hollywood. Mai mulți denunțători ai Mossadului au dezvăluit utilizarea unor astfel de "operațiuni negre" israeliene.

    Un prim exemplu de operațiune teroristă israeliană sub steag fals este Operațiunea Susannah din 1954, eșuată și expusă, în cadrul căreia agenți evrei-arabi au pregătit atentate sub steag fals în Cairo. Un alt exemplu clasic este incidentul USS Liberty din 1967, când avioane israeliene nemarcate au atacat o navă de informații americană pentru a oferi un stimulent pentru intrarea SUA în Războiul de Șase Zile împotriva Egiptului.

    În timpul atacului înscenat din 2013 de la mall-ul din Kenya, la fața locului se aflau "consilieri de securitate" israelieni, iar mall-ul în sine era într-adevăr deținut de miliardarul australian-israelian Frank Lowy. În iunie 2001, cu trei luni înainte de 11 septembrie 2001, Frank Lowy și Larry Silverstein au achiziționat faimosul contract de închiriere a complexului World Trade Center din New York. În 2017, Lowy a fost numit cavaler de către regina Elisabeta a II-a.

    Este adevărat că numărul "22" a apărut adesea în înscenarea unor atacuri teroriste. Printre exemple se numără atentatul de la Oslo din 22 iulie 2011, "atentatele de la Bruxelles" din 22 martie 2016, "atacul de la Westminister" din 22 martie 2017 sau, bineînțeles, "atentatul de la Manchester Arena" din 22 mai 2017, în care un "kamikaze" de 22 de ani ar fi ucis 22 de persoane după 22 de melodii ale Arianei Grande. Folosirea unor astfel de numere în cadrul unor evenimente puse în scenă poate fi o glumă internă sau un mesaj codificat al regizorilor.

    Atacul de la sala de concerte din Moscova a avut loc, de asemenea, pe 22 martie, ceea ce ar putea fi un indiciu în plus al unei înscenări. Dar 22 martie nu a fost data festivalului evreiesc Purim, care în 2024 a avut loc pe 23 și 24 martie. Astfel, atacul de la Moscova a avut loc în ajunul festivalului evreiesc Purim.

    Proprietarul Primăriei Crocus este miliardarul azer Aras Agalarov. Agalarov nu este evreu, dar soția sa, Irina Agalarova (născută Irina Iosifovna Gril), este evreică. Jewish Forward a afirmat că fiul lor, Emin Agalarov, se identifică ca evreu, dar alte surse nu sunt de acord. Până în 2015, Emin Agalarov a fost căsătorit cu fiica președintelui Azerbaidjanului, Ilham Aliyev, care este un aliat apropiat al Israelului.

    În 2013, Aras Agalarov a fost gazda concursului "Miss Univers" al lui Donald Trump în Primăria Crocus din Moscova și, în același an, a primit "Ordinul de Onoare" al Rusiei din partea președintelui Putin. În 2016, Emin Agalarov i-a cerut producătorului său de muzică evreu-american, Rob Goldstone, să organizeze faimoasa "întâlnire de la Trump Tower", care a jucat un rol în infama înșelăciune "Russiagate".

    Astfel, în ceea ce privește data și proprietatea sălii de concerte, ar putea exista o "legătură sionistă" indirectă, dar aceasta nu este la fel de convingătoare ca în cazul altor atentate teroriste înscenate. În plus, proprietarul sălii de concerte Crocus City Hall are legături cu președintele Putin, iar data atacului, 22 martie, poate fi sugestivă pentru un atac terorist simulat.

    Concluzii preliminare
    În concluzie, dovezile video disponibile în prezent și unele dovezi suplimentare referitoare la atacul din 22 martie de la sala de concerte din Moscova sunt în concordanță cu sau chiar sugerează un eveniment înscenat, condus de forțele de securitate rusești. Este posibil ca motivația să fi fost aceea de a crea un pretext pentru o escaladare a războiului din Ucraina. Dovezi suplimentare pot fie confirma, fie infirma această evaluare preliminară.
    .....................................................

    Am vazut si eu dovezile video asa cum le-ati vazut si dvs. Nu par puneri in scena ca in celelalte "atentate" organizate de serviciile occidentale sau evreiesti.
    Eu nu cred in narativul occidentului care dupa ce initial au indicat ISIS, acum atribuie carnagiul din Moscova unui eveniment înscenat, condus de forțele de securitate rusești ca pretext pentru o escaladare a războiului din Ucraina, ci mai degraba este un avertisment al Mossadului pt. Putin sa nu stagneze razboiul, sa continue "operatiunea speciala", sa continue malaxorul mortii crestinilor ortodocsi din Ucraina.
    Am remarcat un comentariu al unui cetatean rus la analiza jurnalistica de mai sus, care-i raspunde unui cetatean evreu, "prieten" al Rusiei:

    "israel is not russia’s enemy? zionist jews are the enemy of the entire humankind. we are currently observing what you in israhell do to the palestinian women and children. hunting for hamas perps – fine, no problem, but leveling entire neigbourhoods, destroying hospitals, calling them animals, expeling them out of their land – these act are universally recognized as crimes – except in israhell."
  • Tic ► Mars.60 Stefan 30.03.2024 23:49
    Multumesc Mars60Stefan pt analiză.Bănuieli aveam de la bun început si este un motiv bun sa nu mai luăm de bun ce ni se servește.Doar "regizorii si actorii" merg pe scenariul vechi.
  • Cronicar Ortodox 29.03.2024 06:56
    Hristos în mijlocul nostru.
Ultima oră

00:27

Ion Cristoiu: Cu Ciprian Mega despre aventura sa la Moscova și cum i-a dat un ceas lui Vladimir Putin. INTERVIU VIDEO

23:30

Democrația este moartă. Talpa cenzurii în Parlamentul European. VIDEO tradus de Ionel Trandafir

23:00

Monahul Filotheu: Cuvînt la Duminica Intrării Mîntuitorului în Ierusalim (a Floriilor) - VIDEO

22:32

Sfinții mucenici daco-romani Dadas, Maxim și Cvintilian - 28 Aprilie

22:10

28 aprilie: Sfinții Iason și Sosipatru

21:50

Adriana Tîrnoveanu: Sălciuța tatei...

20:45

Macron vrea Înarmarea Nucleară a Europei împotriva Rusiei

20:42

De ce sunt intelectualii lași?

19:30

23 de ani de la întronizarea Arhiepiscopului Tomisului, IPS Teodosie, de către vrednicul de pomenire Patriarh Teoctist, de Florii 2001 - FOTO/VIDEO

17:22

Emanuel Petran: Schema prin care suntem furați

14:30

TREI DECENII OBSEDANTE. Unul dintre ultimele editoriale ale lui Nicolae Iliescu...

13:14

Topul orașelor cu cei mai mulți Miliardari - Mari schimbări

12:30

Gând de Duminică – Intrarea Domnului în Ierusalim - de Elena Solunca. La Mulți Ani tuturor celor ce poartă nume de flori!

00:00

Sărbătoarea care vestește Sfintele Paști. Duminica Floriilor - intrarea Domnului în Ierusalim

22:38

“Vocea lui Traian Trifan a sunat în sufletele noastre ca o trâmbiță a Apocalipsului”