STUDIU SUEDEZ: Proteina Spike poate suprima mecanismele de reparare a ADN-ului și implicit reduce durata de viață și accelera îmbătrânirea. Studiu oferit de ImunoMedica

De ActiveNews  /

ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice donație este binevenită. Doamne, ajută!

Un articol de cercetare publicat în septembrie anul acesta de Multidisciplinary Digital Publishing Institute, a stârnit vii reacții legat de acest subiect, devenind în scurt timp viral. Studiul – intitulat „Proteina Spike a virusului SARS–CoV–2 afectează sistemul de reparare a leziunilor ADN-ului și inhibă recombinarea V(D)J in vitro” și realizat de doi cercetători suedezi în Bioștiințe Moleculare și, respectiv, Microbiologie Clinică și Virologie - demonstrează pe baza experimentelor realizate că proteina Spike a SARS–CoV–2, la fel ca și proteina Spike din vaccinurile anti-COVID, pătrunde în nucleul celulei, supresează motorul de reparare a ADN-ului organismului nostru și în felul acesta poate declanșa o explozie de cancere, imunodeficiență, tulburări autoimune și să accelereze îmbătrânirea. În felul acesta, subliniază autorii, vaccinurile pe bază de ARN mesager (Pfizer și Moderna) și cele pe bază de adenovirus (Johnson&Johnson, Astrazeneca), pot deregla grav mecanismul de reparare a ADN-ului, într-un procent de până la 90%, informează ImunoMedica care traduce din studiul respectiv.

Citiți și Oxigenul Hiperbar în terapia sindromului post-COVID-19. STUDIU

„Nici o problemă din istoria medicinei nu a fost atât de mediatizată și polarizată cum este cea a raportului risc/beneficiu la diferitele vaccinuri anti-COVID”, remarcă editorialistul Dr. Thomas E. Levy [1], de la Orthomolecular Medicine News Service. Chiar dacă problema nu poate fi clarificată de așa manieră, încât să dea satisfacție uneia sau alteia dintre părți – susținătorilor pro-vaccin sau celor anti-vaccin – „toate părțile ar trebui să fie de acord că o anumită toxicitate se manifestă, uneori, la unele persoane vaccinate, și că o astfel de toxicitate poate uneori fi atribuită fără echivoc administrării vaccinului. În aceste condiții, pentru mulți se pune întrebarea dacă toxicitatea aceasta se manifestă suficient de des și cu o severitate suficient de mare la persoanele vaccinate, așa încât să ne preocupe mai mult decât însăși combaterea COVID”, conchide Levy [2].

Un articol de cercetare publicat în septembrie anul acesta de Multidisciplinary Digital Publishing Institute, a stârnit vii reacții legat de acest subiect, devenind în scurt timp viral. Studiul – intitulat „Proteina Spike a virusului SARS–CoV–2 afectează sistemul de reparare a leziunilor ADN-ului și inhibă recombinarea V(D)J in vitro” [3] și realizat de doi cercetători suedezi în Bioștiințe Moleculare și, respectiv, Microbiologie Clinică și Virologie [4] - demonstrează pe baza experimentelor realizate că proteina Spike a SARS–CoV–2, la fel ca și proteina Spike din vaccinurile anti-COVID, pătrunde în nucleul celulei, supresează motorul de reparare a ADN-ului organismului nostru și în felul acesta poate declanșa o explozie de cancere, imunodeficiență, tulburări autoimune și să accelereze îmbătrânirea. În felul acesta, subliniază autorii, vaccinurile pe bază de ARN mesager (Pfizer și Moderna) și cele pe bază de adenovirus (Johnson&Johnson, Astrazeneca), pot deregla grav mecanismul de reparare a ADN-ului, într-un procent de până la 90%.

Mecanismul de reparare a ADN-ului

Organismul nostru deține un mecanism de reparare a ADN-ului cunoscut sub numele de „unirea neomoloagă a extremităților” (Non-Homologous End-Joining, NHEJ), care este un fel de sistem intracelular de „răspuns de urgență” ce repară rupturile ADN-ului dublu catenar. Fără mecanismul NHEJ, viața multicelulară avansată ar înceta să mai existe. Nici o ființă umană, animal sau plantă nu ar putea supraviețui fără ca integritatea codului său genetic să fie protejată și reparată constant prin multiple mecanisme.

Leziunile ADN-ului pot fi cauzate de expunerea la radiații, la substanțele chimice din produsele alimentare și din cele de îngrijire personală sau, între altele, de expunerea la mamografie. Expunerea excesivă la radiațiile solare poate provoca, de asemenea, rupturi de ADN, mutații minore ale ADN-ului putând apărea spontan în toate organismele vii. De pildă, aviatorii se expun în mod frecvent la radiații ionizante din cauza zborurilor la mare altitudine.

La o persoană normală, sănătoasă, mecanismul NHEJ este în măsură să repare ADN-ul și să prevină apariția mutațiilor patogene. Dar, în prezența proteinei Spike supraexprimate ca urmare a vaccinului sau a unei cronicizări a SARS–CoV–2, eficacitatea NHEJ este suprimată cu până la 90%, ceea ce înseamnă că repararea ADN-ului nu mai are loc sau este mult atenuată. Astfel, datorită prezenței proteinei Spike, apar în cromozomii din interiorul nucleelor celulelor umane următoarele „erori”: a) mutații în secvența genetică; b) ștergeri ale unor segmente întregi de cod genetic; c) inserări de segmente incorecte; d) amestecări și permutări ale codului genetic.

Aceste erori, atunci când sunt exprimate prin diviziunea și replicarea celulară, provoacă: a) o explozie de cancere și tumori canceroase în tot organismul; b) pierderea producției de celule B și T ale sistemului imunitar (adică imunodeficiență); c) tulburări autoimune; d) îmbătrânire accelerată; e) alterarea funcționării sistemelor complexe ale organismelor, precum sistemul circulator, sistemul neurologic, endocrin, musculo-scheletic etc.; f) deteriorări celulare asemănătoare cu otrăvirea prin radiații, pe măsură ce celulele se autodistrug. Multe dintre aceste efecte sunt, desigur, fatale. Altele vor provoca leziuni debilitante foarte grave și disfuncționalități ale organelor care vor necesita asistență medicală pe viață. [5]

Rolul-cheie al proteinei Spike

1) Proteina Spike pătrunde în nucleul celulei

Cercetătorii suedezi „au descoperit că proteina Spike se localizează în nucleu și inhibă sistemul de reparare a leziunilor ADN-ului, împiedicând recrutarea proteinei BRCA1 și 53BP1, cu un rol-cheie în repararea ADN-ului, la locul deteriorării”. Aceasta înseamnă că proteina Spike, care este generată în ribozomii celulei, nu părăsește întotdeauna celula, pentru a intra în sânge, așa cum afirmă susținătorii vaccinului mARN. În unele cazuri, proteina Spike intră în nucleul celulei și interferează cu mecanismul de reparare a ADN-ului. „În mod surprinzător, am găsit din abundență proteina Spike în nucleu”, concluzionează autorii studiului în urma experimentelor realizate. Aceasta înseamnă că vaccinurile ARNm determină modificări cromozomiale în celulele corpului, alterând integritatea genetică și provocând efecte secundare care nu au fost anticipate sau descrise de susținătorii vaccinului ARNm.

Dr. Thomas Levy afirmă că dovezile științifice actuale indică faptul că proteina Spike este în continuu produsă în organism după injectarea cu vaccin ARNm. Acest fenomen este „o explicație pentru tendințele trombotice și alte simptome observate la pacienții cronici cu COVID și la pacienții post-vaccinare. Unele rapoarte indică faptul că proteina Spike poate continua să fie produsă după conectarea inițială la receptorii ACE2 și pătrunderea în unele celule. Tablourile clinice ale toxicității cronice COVID și post-vaccin par foarte asemănătoare și ambele se datorează probabil acestei prezențe continue a proteinei Spike și a diseminării ei la nivelul întregului organism a”, arată Levy. [6]

2) Proteina Spike determină supresia

mecanismului de reparare a ADN-ului

Astfel, cu cât sunt prezente în organism mai multe proteine ​​Spike, cu atât este mai mare supresia reparării ADN-ului. Potrivit biologilor suedezi, leziunile ADN-ului generate „în urma diferitelor tratamente pentru deteriorarea ADN-ului – cum ar fi diferite iradieri, tratamente (cu doxorubicină, H2O2etc.), oxidarea – nu mai sunt reparate, în prezența proteinei Spike nu mai are loc repararea ADN-ului”.

Rezultatul cercetării este că persoanele cărora le-au fost administrate vaccinuri ARNm se vor confrunta cu cea mai mare supresie a capacității de repara a ADN-ului. Astfel, diferitele expuneri - la radiații 5G, examene de mamografie, plastifianți chimici din produsele alimentare și agenți cancerigeni din produsele de îngrijire personală (detergenți de rufe, parfumuri, șampoane, loțiuni pentru piele etc.) - care  nu de mult erau considerate probleme minore, vor deveni acum amenințări grave pentru sănătate. În aceste condiții, pacienții post-vaccin expuși la aceste provocări vor începe să sufere mutații și să dezvolte cancere în tot corpul. Un exemplu de astfel de expunere cu potențial mare de risc este 5G, în urma căreia se produce peroxinitrit în sânge, un radical liber extrem de periculos care provoacă leziuni ale ADN-ului în celulele creierului și în ale țesuturilor din tot corpul.

3) Prezența proteinei Spike generează imunodeficiență

Cercetătorii constată, de asemenea, că proteinele Spike din vaccinurile ARNm pot determina stări de imunodeficiență, similare cu SIDA. Potrivit studiului, „pierderea funcției proteinelor-cheie de reparare a ADN-ului, cum ar fi ATM, ADN-PKcs, 53BP1 etc., duce la defecte în repararea NHEJ care inhibă producția de celule B și T funcționale, conducând la imunodeficiență”. Funcția imunitară este, de asemenea, afectată grav de prezența proteinei Spike, ceea ce poate provoca mutații canceroase în celulele corpului. După cum explică studiul: „Repararea leziunilor ADN-ului, în special repararea NHEJ, este esențială pentru recombinarea V(D)J, care se află la baza imunității celulelor B și T”.

*

Astfel, menținerea integrității genomice este imperativă pentru supraviețuirea unui organism. Vaccinurile ARNm slăbesc capacitatea organismului de a repara ADN-ul datorită prezenței proteinei Spike. Din acest motiv, organismul nu se mai putea reface în urma diferitelor expuneri nocive (la radiații, la 5G sau la substanțe chimice din alimente etc.), punând organismul în imposibilitatea de a-și menține integritatea genetică. Concluzia studiului este că suprimarea mecanismului de reparare a ADN-ului NHEJ de către proteina Spike va genera diferite maladii grave și, implicit, va reduce durata de viață și va accelera îmbătrânirea. [7]

Integral cu Note la Imuno-Medica.ro

Pentru că suntem cenzurați pe Facebook ne puteți găsi și pe Telegram și GoogleNews

Pentru știri necenzurate
abonează-te acum!

Este gratis și poți anula oricând abonarea.

ActiveNewsTV

CÂT PROTEJEAZĂ PFIZER DE COVID? 0,84%!

VIDEO TERIBIL ADRESAT PREȘEDINTELUI BIDEN:

Bill Gates a zis că vrea să depopuleze lumea prin vaccinuri. VERIFICAT ACTIVENEWS

Mitingul pentru Libertate de la Washington: BILL GATES - LOCK HIM UP - ÎNCHIDEȚI-L!

ActiveNews, primul portal românesc de știri pe https://rumble.com/c/ActiveNews

Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.

Comentarii (8)
  • Lykon 01.12.2021 14:16
    Viitorul e pecetluit!
    Dementii sunt de neoprit.
    Iata ce se pune la punct in aceste zile:
    WHO agrees to launch talks on pact to tackle pandemics - Reuters

"GENEVA (Reuters) -The World Health
    Organization (WHO) agreed on Wednesday to launch negotiations on an international pact to prevent and control future pandemics at a time when the world is gearing up to battle the new Omicron variant of coronavirus.
    Such an agreement to beef up measures against pandemics is expected to be ready in May 2024, covering issues from data sharing and genome sequencing of emerging viruses to equitable distribution of vaccines and drugs derived from research."
    Cardul de sanatate=pasaport verde=card de identitate! Plus, "abonarea" obligatorie la vaccinare anual/bianual si monitorizare.
    Mult noroc, fratilor, ca avem nevoie...
  • Mihai_T 01.12.2021 17:34
    Peste tot apar ”pacturi”. ”Pactul pentru educație”, ”pactul verde” (traducerea de la noi pentru Green Deal), conducători USR propuneau un ”pact politic”. La vremea lui, tratatul ăla cu migrația parcă așa era promovat - ”Pactul de la Marakesh”. Alte ”pacturi” pe care nu mi le amintesc acum, dar când le remarcam se adunau în cutiuță (în locul unde am pus un semn că se urmăresc ”pacturile”). Acuma un pact împotriva ”Omicron”.
    Înțelegeți unde bat ei ? ...
  • Filipan Daniel Marius 01.12.2021 19:49
    La multi ani dragi romani !
    Probabil ca populatiile care nu se vor "trata" cu seruri experimentale vor avea un viitor, orice om normal la cap se poate intreba de ce exista asa o presiune, nu-mi amintesc sa-mi fi oferit guvernul un loc de munca decent, o afacere decenta sau sa ma ajute sa duc o viata decenta, dimpotriva ! 100.000 de reguli, 100.000 de taxe si hatisuri legislative menite sa descurajeze micile afaceri, micii intreprinzatori !
    Tot ce se face, inclusiv asa-zisele fonduri vin cu conditii care ce sa vezi, vor lovi tot in cei de jos in timp ce smecherii pun mana pe bani !
    Trebuie sa votam AUR si sa-i eliminam pe astia din politica, nu au ce cauta, din nici un partid, sau ma rog poate ca mai este cate unul care isi ia 1% ....
  • Filipan Daniel Marius 01.12.2021 22:10
    Ganditi-va ca la masina alternatorul nu mai incarca suficient . E posibil sa puteti folosi masina mult si bine daca momentan indepliniti conditiile (drumuri ceva mai lungi, fara mari consumatori gen faruri) dar in momentul in care conditiile o sa se schimbe (venirea iernii,, drumuri mai scurte, consumatori mari) va fi pur si simplu imposibil sa mai puteti porni masina .
    Am auzit de aceasta teorie inca de la inceputul lansarii produselor experimentale, exista inca zeci de mecanisme prin care organimsul poate sa sufere grave imbolnaviri pe termen lung .
    WARP SPEED pentru o boala care nu creste mortalitatea generala aproape deloc, asta fara tratament timpuriu si fara informarea corecta a publicului !
    Este care pe care, renunt definitv in a mai citi mizeriile din asa-zisa presa oficiala ! Doar se fac asocieri bolnave si contra UMANITATII si a LIBERTATII !

Sprijină ActiveNews ca site-ul să poată continua mai departe lupta pentru ceea ce a avut mai scump poporul nostru peste veacuri: Țara, Credinţa şi Libertatea!

ActiveNews și noi, jurnaliștii lui, îl mărturisim pe Dumnezeu, pentru că-L iubim şi ne încredem în El. ActiveNews crede în România, în ceea ce am fost şi am putea fi ca popor.

ActiveNews este un site deținut în totalitate de acționari români. Dar de fapt ActiveNews este deţinut de fiecare cititor.

Dacă crezi în ceea ce credem și noi, sprijină ActiveNews ca acesta să poată lupta in continuare, pentru Adevăr, pentru România!

Susține ActiveNews

1. OPRIȚI URGENT VACCINAREA COPIILOR! Citiți și DAȚI MAI DEPARTE! Apel GRAV către Ministerul Sănătății, cadrele medicale, părinți, educatori și întreaga societate civilă. Rugămintea Federației Organizațiilor Ortodoxe PRO VITA din ROMÂNIA

2. Washington: Cel mai mare marș din pandemie împotriva ordinelor de vaccinare obligatorie impuse de Administrația Biden și a pașapoartelor de vaccinare. VIDEO

3. Camionagiii au blocat intrarea în vama americană dinspre Canada, după ce ordinele de vaccinare obligatorie ale Administrației Biden au început să condiționeze intrarea pe teritoriul SUA. Se pregătește un mare protest sâmbătă la Ottawa

4. Simona Halep a fost eliminată în optimile de finală ale Australian Open de jucătoarea Alizé Cornet. Românca nu era în formă, vorbea singură și se plângea că nu poate să respire. Nu știe Djokovici ce-a pierdut nevaccinându-se!

5. Un pilot care a devenit victimă a vaccinului COVID rupe tăcerea: Am fost naiv, a fost cea mai mare greșeală pe care am făcut-o vreodată. Voi plăti pentru ea tot restul vieții mele. VIDEO

6. Cuplul de lesbiene judecat pentru uciderea fetiței uneia dintre ele a fost condamnat la închisoare. Ancheta continuă, privind modul în care au răspuns poliția și serviciile sociale la sesizările familiei înainte de producerea tragicului eveniment

7. TESTUL COVID NEGATIV AL ÎPS TEODOSIE. Ierarhul va sluji Sfânta Liturghie la adresa de carantinare, fără public, dar în comuniune cu credincioșii prin Internet

8. Pr. Dr. Sofian Costea: Noua persecuție la adresa Înaltpreasfințitului Teodosie. Din nefericire, se reconfirmă faptul că, în România, logica elementară este plasată în carantină

9. VIDEO TERIBIL! AVERTISMENT PENTRU PĂRINȚI: Dacă vi se îmbolnăvește copilul de la vaccinul COVID, veți trăi un coșmar și veți fi pe cont propriu. Mărturia mamei unei adolescente care a rămas invalidă și cu multiple suferințe după vaccinul Pfizer

10. Ce ar fi dacă... COȘMARUL lui Orwell este deja AICI și noi NU îl putem vedea?

1. SONDAJELE ActiveNews: APOSTOLII vs INTOXICATORII. Vă invităm să VOTAȚI AICI! ULTIMA ZI DE VOT!

2. Simona Halep a fost eliminată în optimile de finală ale Australian Open de jucătoarea Alizé Cornet. Românca nu era în formă, vorbea singură și se plângea că nu poate să respire. Nu știe Djokovici ce-a pierdut nevaccinându-se!

3. A spus Bill Gates că vrea să reducă populația planetei prin vaccinuri și avorturi „dacă facem o treabă nemaipomenit de bună”? VERIFICAT ACTIVENEWS

4. MOARTE SUBITĂ: Cosmin Cristian Viașu a decedat la doar 45 de ani în urma unui infarct. Senatorul USR era vaccinat și, totodată, un fervent susținător al campaniei de vaccinare. Dacă vaccinul i-a grăbit sfârșitul, familia poate să mulțumească Partidului

5. Djokovic și Semnul: Cum poate fi ZĂDĂRNICITĂ Noua Ordine Mondială - Povestea celui de-Al Treilea Avorton al Iadului

6. Ultimele zile ale Cultului Covidian... ATENȚIE: Când vraja se destramă, Sectele Morții încearcă să tragă toată lumea în prăpastie

7. Daniel Bejan: Prostia 1 vs. prostia 2

8. Marea Resetare merge înainte cum s-a stabilit. Agenda de la Davos și înfrățirea „elitelor”: Ce ne pregătesc pentru 2022 Klaus Schwab, Ursula von der Leyen, Anthony Fauci, Bill Gates, Stéphane Bancel (ModeRNA), Christine Lagarde, Xi Jinping și alții

9. No-Vak OUT de la Australian Open. Sârbul Djokovic a pierdut apelul și va fi EXPULZAT. Miza procesului kafkian: nerecunoașterea IMUNITĂȚII NATURALE și umilirea celui care a devenit un erou al mișcării mondiale anti-vaccinare

10. BOMBĂ PLANETARĂ. TEORIA CONSPIRAȚIEI este REALITATE: Virusul SARS-COV-2 a fost conceput în laboratoarele Wuhan cu finanțare din SUA asigurată prin dr. Fauci. DOCUMENTE MILITARE secrete ale Agenției speciale DARPA a SUA publicate de Project Veritas

Ultima oră

00:00

25 ianuarie: Sfântul Ierarh Grigorie Teologul

23:40

23:10

23:00

22:10

21:30

20:30

Mihai Târnoveanu de la Calea Neamului a sărbătorit Ziua Unirii alături de românii din Sfântu Gheorghe și județul Covasna

19:50

19:00

17:35

Jurnalistul Valeriu Cațer din Chișinău a murit la doar 49 de ani. Oficial, de ciroză. Ziaristul era dublu vaccinat cu Pfizer

16:30

15:35

14:34

Ce ar fi dacă... COȘMARUL lui Orwell este deja AICI și noi NU îl putem vedea?

14:18

De ziua Unirii, George Simion și-a luat doza. De cerneală!

14:00