Corupția și mafia homosexuală din BOR și Sistem, expuse la Realitatea Plus. Postul TV difuzează controversatul film ”21 de Rubini” chiar a doua zi de Paști. ACTUALIZARE - Cronici

De Cronicar  /

„Pentru că am primit nenumărate mesaje, în care ni s-a cerut disponibilitatea filmului spre vizionare, am hotărât să difuzăm luni, 6 mai, a doua zi de Paști, filmul "21 de Rubini” la Realitatea TV, de la ora 22.00!

Sărbători cu bucurie tuturor!”, a anunțat azi pagina de Facebook a filmului mult discutat, dispărut brusc din cinematografe și reapărut la Festivalul de Film de la Moscova, unde regizorul, preotul Ciprian Mega, s-a aflat împreună cu actorul principal Dorel Vișan.

Filmul controversat, cu o distribuție de excepție, între care se numără Mickey Rourke, Anthony Delon și Elisabetta Pellini, dezbate corupția și mafia homosexuală din Biserică și Sistemul care guvernează societetea românească de azi.

Citiți și Pr. Ioan Istrati: Am fost la filmul 21 de rubini. Sunt în Biserică oameni sfinți și păcătoși, și buni și răi, și pe toți Dumnezeu îi mângâie și îi vindecă plângând. Chiar de unii s-ar simți vexați, filmul ne trage cu picioarele pe pământ și ne smerește

ACTUALIZARE - Cronici:

Prof. Ilie Bădescu: 21 de rubini

Pr. Călin Sămărghițan: ”21 de rubini” al lui Ciprian Mega

Donează pentru ActiveNews!

ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.

Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.

ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.

De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei)
RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)

Pentru că suntem cenzurați pe Facebook
ne puteți găsi și pe Telegram și GoogleNews

Pentru știri necenzurate
abonează-te acum!

Este gratis și poți anula oricând abonarea.

ActiveNews România. Caută pagina noastră și pe Telegram.
Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România
Top 5 autori
VideoNews

Despre Tratatul OMS - Dr. Anca Nițulescu în dialog cu Dr. Meryl Nass (SUA)

Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.

Comentarii (23)
  • Poenaru2016 03.05.2024 11:08
    Sper sa nu se intample vreun "accident", sa dea cineva un telefon si filmul sa nu mai fie difuzat. Eventual parazitii de la CNA.
  • Poenaru2016 03.05.2024 11:11
    Nu ma uit la nicio televiziune de vreo 5 ani. Realitatea Plus nu este o televiziune de filme, dar daca difuzeaza acest film nu pot decat sa-mi exprim respectul !
  • Davinci 03.05.2024 12:08
    Ehei exact ce spuneam despre duplicitatea, lașitatea si înclinarea credinciosului modern către tot ce tine de promiscuitate de repet duplicitatea si lasitatie lui apoi vrednicia de a arată cu degetul către alții. Nu-mi propun sa fac judecați nefiind eu cel far' de păcat dar pot sa constat. Biserica catolica de la Vatican este plină de homosexuali iar Papa face apologia lor. SI înțeleg in mare pentru ca nu poți sa ii omori nu poți sa ii bați si apoi dece sa faci așa ceva? Monahul Steinhardt spunea ca homosexualii trebuie sa fie primiți in biserica si nu sa fie goniți. Biserica este ultima lor șansă. Ușor sa arăți cu degetul sa faci judecați pina ce se ivește așa ceva in familia ta. SInt cazuri care au pornit de la probleme uriașe in educație cu violente in familie cu abandonuri. Cazul lui Solcanu pe care cred ca îl știți. De curind a spus ca a renunțat la a mai fi gay. Poate ca este adevărat poate ca nu dar mama lui care îl iubește așa cum este ramine singura lui alinare. Este izolat de societate...SI are doar un prieten anume pe mama lui. Cineva Bendeac aceasta hahalera fără talent își bătea joc de el in anume comentarii sau faze jucate. Cit de prost sa fi sa îți bați joc de un om care nu ți-a făcut nimic. Sigur ca exista gashka lgbtq încurajată de globalistii care nu mai vor înmulțirea populației si dindu-le acestora o calitate neștiută pina mai ieri. Erau cazuri clare in psihologie in psihiatrie dar acum au devenit si le place asta in a fi importanți . IDeea de toleranta nu le place. Soția mă care lucrează pentru social service aici in S.U.A. este in fiece zi întîmpinată de mari probleme cu cei care nu se identifica cu vreun gen care urla care te obliga sa le spui cum te simt azi femeia sau bărbat... etc... Poliitically corect este ultima nebunie găsită... SI daca ei așa cred atunci ii invit sa se ducă la un animal recte bou si sa vadă cum se simte el in ziua aia bou sau .... Se refuza gratia lui Dumnezeu așa cum a fost lăsată. Dar au fost si excese așa cum am văzut anii trecuți la Tv din tara unde Naomi un băiat de origine rroma a devenit gay. A fost bătut într-un hal fără de hal cu parul smuls. Mădălin VOicu i-a luat apărarea. A plecat in Germania si de curind a murit. Repet nu fac apologia lor dar ferească Dumnezeu sa aveți in familie așa ceva. SI daca da atunci sa nu-i abandonați. Repet sint alții care fac mult rău lumii si ei se știu. Insa a fi homosexual in casa lui Dumnezeu este peste poate... s-au dus acolo nu pentru credință. Șarlatani si duplicitari.

Este timpul sa înțelegem realitatea si sa nu ne erijam in sfinți. Cel puțin cu gindul si tot am greșit cu toții.

Doamne ajută-i!!!
  • Star 03.05.2024 15:29
    Subscriu. Dumnezeu să ne apere și să ne miluiască pe toți, izbăvindu-ne de tot răul și de tot necazul.

Hristos a înviat! Dumnezeu să ne ajute. Amin.
  • Horhina 06.05.2024 20:09
    Da, homosexuali trebuie sa fie primiți în biserică dar, doar după ce și-au mărturisit rătăcirea, s-au pocăit și se întorc pe calea cea dreaptă.
    Dumnezeu întotdeauna de întoarce după oaia rătăcită.
    Așa să ne ajute Dumnezeu!
  • miron liviu 07.05.2024 21:44
    Ai înțeles greșit prietene!
    Homosexualii sunt primiți în biserica ortodoxa ,chiar și criminalii. Problema lor e ca nu sunt recunoscuți ca familie.
    Trebuie sa faci un efort psihologic sa accepți adevărul.
  • Carbid 03.05.2024 14:15
    Tot respectul pentru regizorul filmului, dar mă xxx pe dorel vișan!
  • radu office 06.05.2024 19:53
    daca nu te uiti la tv de vreo 5 ani,atunci nu te uita nici la asa ceva...ceva imi spune ca e o mizerie..de aceea prefer sa nu ma uit.si,ca idee,de unde si de ce atat respect pentru astia cere difuzeaza filmul ?si iarasi ma gandesc in sinea mea>chestia asta este FILM sau DOCUMENTAR ????din cate stiu,visan este maestru grad 33 ,sau poate ma insel.nu stiu daca are vreo legatura dar,statistic,mai toate mizeriile apar in preajma marilor praznice bisericesti.care pe fata,care invelite in staniol,care mascate.dar esenta este ca toate sunt mizerii in esenta lor.prin urmare,iarasi ''statistic'' vorbind (spre rusinea mea sunt un credincios foarte ''logic'' in gandire.mi-ar fi placut sa fiu un ''fericiti cei care nu au vazut si au crezut''),in clin sa cred ca e o mizerie de neurmarit.nu vad folosul urmaririi acestui film/pseudodocumentar
  • Radu Comsuta 07.05.2024 09:20
    Dar când a apărut porcăria aia de ”documentar”, a lui Alexandru Solomon, ”Arsenie. Viața de apoi” de ce nu ați protestat pe AN ca să nu fie difuzat pentru că bălăcărește imaginea unui părinte, considerat pe bună dreptate un sfânt în viață, domnule dragă?

Totuși vă spun eu că este un folos. Faptul că arătăm cu degetul niște mizerii, căci orice casă are mizeriile ei chiar și sub forma unui infim deget de praf (nu există casă impecabil de curată) și faptul că suntem conștienți și responsabili să le arătăm întregii lumi. Nu de alta, dar altfel s-ar putea ca mizeriile să ni le vâre dușmanii sub ochi ca un reproș că suntem niște farisei fățarnici. Totuși mesajul este unul pozitiv: știm ce în propria ogradă și cu bune și cu rele și ne vom face singuri curățenie, neașteptând să vină alții să o facă!

PS: și între noi fie vorba, uneori mizeriile ți le mai aruncă și vecinul, care nu te are la inimă, peste gardul curții casei tale. Cu alte cuvinte mizeriile ni le fac alții la comandă politică și după aia vin și te acuză în văzul lumii că ești un murdar mizerabil! Cunoaștem.
  • radu office ► Radu Comsuta 07.05.2024 10:32
    ''Dar când a apărut porcăria aia de ”documentar”, a lui Alexandru Solomon, ”Arsenie. Viața de apoi” de ce nu ați protestat pe AN ca să nu fie difuzat pentru că bălăcărește imaginea unui părinte, considerat pe bună dreptate un sfânt în viață, domnule dragă?'' fiindca,chiar daca citesc relativ regulat activenews de vreo 10ani,nu mi-am facut cont decat relativ recent ca sa am posibilitatea sa postez(''posibilitatea de a posta'' ca sa ma es'prim cu aceeasi condescendenta ca tipul de mai sus care m-a admonestat ca nu stiu ''a scrie corect romaneste'').si probabil si fiindca atunci activenews a avut o iesire conforma cu constiinta mea,blamand acel FILM pseudodocumentar.pe cand in cazul de fata,laudandu-l,imi pare ca are o atitudine gresita.dar asta e ,e o tara libera,fiecare poate avea o opinieconform constiintei sale.Dumnezeu da fiecaruia ce merita dupa iconomia Lui.
  • Cronicar Ortodox 06.05.2024 22:38
    Se spune că "S.U.A. când vor să lanseze o temă, crează un film." Să vedeți polarizări, dezbateri pro/contra în mass-(co)media română, ca la vaxxin, ca să ne (dez)informeze.

Polarizarea e problema și mai ales apariția masonului Dorel Vișan (oricum se știe că pentru a fi mason, trebuie să fi un vârf în domeniul tău)...

Alegeți calea de mijloc, căci extremele sunt ale diavolului ca să-l parafrazez pe pr. Arsenie Papacioc.

Hristos în mijlocul nostru...
    Este și va fi...
    (se rostește în altar, în timpul Sfintei și Dumnezeieștii Liturghii)

Q.e.d.

P.S. Nu sunt preot, nu am studii, sunt doar un cărturar-ortodox-practicant.
  • Horhina 07.05.2024 09:29
    Nu există cale de mijloc.
    Ori ești de-a dreapta, ori de-a stânga. Nu poți sluji la doi domni.
  • Cronicar Ortodox ► Horhina 07.05.2024 11:00
    Calea de mijloc este calea indicată de Sfânta Biserică (Ortodoxă evident), și se păstrează trudnic, la limita imposibilului, nu cum ar vrea apologeții inflamației iraționale. Ortodoxia înseamnă TRĂ-I-RE, nu teoretizare, de dragul exacerbării ego-ului.

Fiecare dintre noi, suntem datori să apărăm ortodoxia, în mediul nostru și la măsurile individuale. De aceea există o judecată ÎNFRICOȘĂTOARE (https://doxologia.ro/duminica-infricosatoarei-judecati-lasatului-sec-de-carne).

Liturghie, rugăciune, spovedanie (m-au ajutat pe mine să cresc în cunoșterea lui Dumnezeu)...
  • Cronicar Ortodox ► Horhina 07.05.2024 11:03
    Biserica este calea de mijloc, pe care nici porțile iadului nu o vor birui. Este o instituție divino-umană.
  • Pseudonimm 06.05.2024 23:15
    ,, Biserica este trupul lui Hristos ".
    Chiar era necesar să fie denigrată,indirect? printr un film,făcut tot de un slujitor , teoretic,al lui Dumnezeu?desi mai sunt și ,,uscaturi " in ea,introduse tot de nenumitul.
    Ce s a dorit ,in fond,să se demonstreze? Se fac jocurile ,,altcuiva"? ... Amar gust ....
  • RomeoB 07.05.2024 07:15
    Filmul acesta nu zideste ci sminteste ! Tema ce trebuia dezbatuta era ce legata de acumenism si de "sinodul" din Creta.
  • radu office 07.05.2024 10:44
    primul semn ca ceva nu e in regula cu filmul asta a fost faptul ca,inainte de a citi articolul aici,o cunostinta adventista care stie ce credinta am ,mi-a trimis un mesaj pe whatsupp in care m-a atentionat ca astia de la realitatea transmit filmul.dealtfel era un mesaj ''retrimis'' si care pe langa sfatul de a urmari acest film indemna explicit la retrimiterea acestuia la cat mai multe persoane prin urmare,reclama mare pe whatssup.in general,in materie de credinta,nu urmez sfaturi si mesaje care circula pe whatsupp..QED.
  • Davinci 07.05.2024 11:19
    Am văzut acest film la Realitatea. O reclama pentu nimic. O idioțenie Jucata atit de prost incit îmi era rușine de newrusinea celor ce se vor actori. L-am auzit si pe proaspătul premiat apărut așa pe ultima turnanta a vieții ac est Vișan care le aere pe toate. Si sarcasm si înțelepciune de doi lei la fel ca si Puric. CInd intri in filme de genul asta aducint subiectele ca atare.... cine nu cunoaște o istorie si cele intimplate cu adevărat considera o tara de pungășii de prosti de milogi de tot ce poate fi mai rău. Eu nu spun ca este lapte si miere din contra ca doar scriu aici de ceva timp dar sa nu te lupți sa faci cunoscuta istoria adevarata care este pervertita si ascusa de toți ce ce nu for ca adevarul sa iasă la lumina este devastator. Cums a vi să-mi spune mie de corupția din biserica fără sa îmi faci cunoscute fetele bisericești care au luptat pentru adevăr pentru lumea pentru tara. De la Staniloae, Galeriu, Calciu, Cleopa, Pârvu si alții nu am auzit nimic. Sa fi făcut cineva un film despre Calciu sau deranjează ca legionarismul este văzut total deformat si nu este bine ca un Eliade sau Cioran, Gyr, Paulescu, Galeriu , Staniloae , Nae Ionescu u , Codreanu , Simba , Mota si Marin, Pamfil Seicaru, Nichifor Crainic si mulți alții care au murit pentru tara care au fost întemnițați au scris istorie. Exista o cuvântare a lui Steinhardt evreu de evreu ortodoxie in pușcărie despre " așa am devenit legionar. " CIne nu dorește...? Cei ce omoare copii azi in Gaza? CEi care și-au găsit veacul pe pămînt romanesc cu nume schimbate de la Leonte Rautu oingenstein la Teohari Georgescu zis si Burah Tescovici ce sint cei care au făcut crime in România puinins si ei umărul le cele scrise in Cartea neagră a COmunismului unde se spune ca au omorit cei de la putere peste 100 de mil. de oameni pe timp de pace? Fără a-i pune in procesul comunismului de care avem nevoie adică unul adevărat nu vom avea linsiste. Lașitățile noastre nu fac decit sa fim parte la problema. Este cit se poate de nemernic ce s-a dorit cu acest film . Adică este cum ai prezenta toate femeile care avorteaza sau care își omoare copii citind de cele care se ingrijensc de ele. Sa nu te duci la Aiud sa vezi pereții plini de eoi de martiri? Este o rușine la care ac est individ care nu merita respect de Dorel Vișan un oportunist de doi lei dorește sa fac a ce? Sa mai aducă o love masonic a in Biserica ROmana c stropita de clubul Rotary? Mai știți cum a fost inmormântat Florian Pittis? COcteil de ritualuri masonic si ortodox si totul c u aprob Area masonului Patriarh de care se știe individ c e a stat in Elveția vreo 10 ani cu masoniul Frunzaverde si vezi doamne ca nu are dosar la secu? Care a fost de acord cu vaccinarile el care spunea ca s-a vaccinat îmi vine sa vomit cind îl vad. Așa si cu acest film care văzut de alții ne vor face bastarzi nenoociti fără Dumnezeu. Așa știm noi sa vorbim... SI nu era cine știe ce daca am fi avut si filme despre eroii din biserici. Mărgineanu regizorul unic care iată ca a făcut un film despre greco catolicul HOSSU....Citi știu despre asta? Unde este Puric sa explice? Dar si alți prelați. Adevăr este si cind te duci la WC , adevăr este si cind scapi un aer pe partea din dos dar asta nu înseamnă ca trebuiesc aduse in spațiul public. Repet sint pentru adevăr dar nu înainte de alte adevăruri. Este exact ce se dorește si de masonerie si de globlalim. CIt curaj sa faci un film cu bani de pe la UE cred si sa nu ai curajul de a face film despre martirii neamului închiși in pușcării care au murit acolo sau care și-au lăsat sănătate acolo. Gafencu? CIti știu cine este? STaniloae, Galeriu citi știu cine este? Este o nemernicie ce s-a dorit prin difuzarea acestui film. Aștept comentariile si sa vedem ce vor spune ilustirii patrioți? CInd Petre Putea spunea ca nu poate sa se vaite de bătutele din psucarie pentru ca ar aduce o ofensa poporului roman... Dar tot el spunea la realegerea lui Iliescu ca " daca știam ca voi fac e pușcărie 13 ani de munca silnica pentru niște idioti mai bine mă sinucideam."

IN rest bravo doamna Alexandrescu! BRavo tu si cu recrutarea ta cineva la SRI... mi-e sila de voi!!!
  • RomeoB 07.05.2024 12:43
    Atitudinea fata de promovarea sau nu acestui tip de filme trebuie sa aiba argumente patristice.
    1. O intamplare din Pateric, preluata de avva Dorotei in Filocalioa, vol al IX lea relateaza o situatie in care in chilia unui calugar era o prostituata. A venit staretul cu parasii sa verifice daca este avevarat sau nu. Prostituata s-a ascuns sub un butoi. Staretul stiind ca este ascunsa acolo, s-a suit pe butoi, dopa care i-a pus pe ucenici sa caute "peste tot in chilie". Ucenicii nu au gasit nimic si au plecat rusinati. Staretul ramanand singul cu calugarul, a dat drumul femeii desfranate, dupa care i-a dat calugarului pacatos canon de pocainta.
    2. Sf Antrim Ivireanul, povesteste in una din didahiile sale ca la Sf Constantin cel Mare au venit niste mireni cu o jalba in care erau insirate pacatele unui preot. Sf Constantin - desi era imparat si convocase primul Sinod Ecumenic - a pus pe foc jalba, si a spus sa nu dea Dumnezeu sa ajunga sa judece un preot. Nu e al mirenilor a judeca fetele bisericesti. Tot ce pot face este sa duca plangerile la ierarhi.
  • RomeoB 07.05.2024 12:49
    Dumnezeu are caile Lui de a starpi pacatul in Biserica.
    1. Unele din mortile violente ale unor preoti se datoreaza pacatului desfranarii acestora, pentru ca au cutezat sa savarseasca Sf Liturghie dupa savarsirea pacatului.
    2. In Pateric este descrisa o situatie in care Dumnezeu hotaraste pustiirea unei Biserici. Ii descopera in vis unu preot despre aceasta hotarare. Preotul se roaga cu lacrimi lui Dumnezeu, sa se milostiveasca, dar Dumnezeu descopera in vis rauri de mizerie ce ieseau din Sfantul Altar, si spune ca in acea Biserica nu se va mai putea sluji hotararea fiind definitiva.
    PATERICUL SI FILOCALIA SUNT TEXETE NORMATIVE PENTRU CRESTINII ORTODOCSI !
  • DanielS 07.05.2024 12:52
    Hristos a inviat!

Realizez, inca odata, ca cititor al unor articole AN si al comentariilor pe care acestea le genereza, ca sunt cititori care cred ca sunt pe calea dreapta, dar consider ca se cam amagesc. Ceea ce au in comun acesti cititori-comentatori este mandria. Sunt intransigenti, puternici in credinta - nu caldicei… - musca din carnea fratelui lor, prin cuvant. Dar e voie, doar am iesit din Postul Mare…
    Din cat am putut eu sa inteleg pana acum din ce am citit, ascultat, trait este ca nimic necurat nu poate fi de la Dumnezeu. In momentul in care faci un film din a carei distributie fac parte Dorel Visan si Mickey Rourke – ‘’distribuție de excepție’’ (sic !) - , incepi sa-ti pui niste semne de intrebare. Daca acest film mai este promovat (si) de Realitatea, semnele de intrebare se inmultesc. Prezenta lui la festivalul de film de la Moscova este o o alta ciudatenie. Intrebare: care este binele pe care il aduce / vi l-a adus vizionarea acestui film – va intreb pe voi, cei care l-ati vazut; eu nu l-am vazut si nici nu cred ca am sa-l vad? Pentru vrajmasii bisericii ortodoxe - in speta, ai bisericii ortodoxe romane – pentru cei slabanogi in credinta, care credeti ca este efectul acestui film?! Pentru voi, cei tari in credinta, cum ati putut sa vizionati un astfel de film, a doua zi dupa Invierea Domnului nostru Iisus Hristos?! Am citit undeva ca un parinte il indemna pe un fumator ca inainte de a aprinde tigara sa incerce sa spuna o rugaciune si dupa aceea daca va mai putea sa o aprinda, sa o aprinda! Voi, dupa ce ati trecut prin bucuria Invierii, cum ati mai putut sa aprindeti tigara?! Am rezolvat toate problemele pe care le avem cu noi insine si acum putem sa ne ocupam de problemele care sunt in biserica ortodoxa romana ?! Tocmai ce am terminat perioada care ar fi trebuit sa fie caracterizata de o intensificare a rugaciunii si a pocaintei, cand rugaciunea Sfantului Efrem Sirul,a fost atat de prezenta :’’ Asa Doamne, Imparate, daruieste-mi sa-mi vad greselile mele si sa nu osandesc pe aproapele meu… ‘’. Asta nu inseamna – nicidecum!- ca trebuie sa fim permisivi la pacat, pentru ca a lua atitudine impotriva pacatului nu este judecata, dar intreb: de unde stiti ca fenomenul homosexualitatii este chiar atat de puternic in biserica ortodoxa romana incat sa trebuiasca sa-l expui, sa-l trambitezi intr-un film?! Va intreb, cati dintre voi cunoasteti, din ceea ce ati vazut cu proprii ochi si ati auzit cu propriile urechi, astfel de cazuri de homosexualitate?! Sau macar spuse de oameni apropiati, a caror integritate morala si dreapta judecata ati probat-o?!

‘’Ortodoxia înseamnă TRĂ-I-RE, nu teoretizare, de dragul exacerbării ego-ului.’’ – asa cred si eu, frate! Marea, marea majoritate a comentariilor noastre – si multe articole - nu sunt decat manifestari ale egoului, semne evidente ale mandriei care ne macina. Mare nebunie! Nebunia nebuniilor este mandria!

“ Acestea vi le-am spus, ca să nu vă smintiți.
    Vă vor scoate pe voi din sinagogi; dar vine ceasul când tot cel ce vă va ucide să creadă că aduce închinare lui Dumnezeu.
    Și acestea le vor face, pentru că n-au cunoscut nici pe Tatăl, nici pe Mine. ‘’
    Ioan, 16, 1-3

Adevarat a inviat!
  • DanielS 07.05.2024 13:08
    Hristos a inviat!

Ioan, 16, 1-3

Adevarat a inviat!
  • @.com 09.05.2024 15:34
    Fix a doua zi de Paste a fost prezentat la tv. Pura coincidenta menita sa aiba sens doar in mintile virusate conspirationist. Orice legatura cu (R)realitatea(tv) e pur intamplatoare, nu-i asa?!
Ultima oră

10:21

Caravana Patrioți în Europa, organizată de AUR pentru prezentarea candidaților la alegerile din 9 iunie, a ajuns, joi, în Alba Iulia

09:14

Israelul anunță că trimite trupe suplimentare în Rafah și intensifică operațiunile militare

08:59

Politicianul german homosexual Martin Neumaier s-a filmat cum linge toaletele publice și se unge cu fecale pe față - VIDEO Bizar

08:47

Ion Cristoiu: O nouă victorie a Rusiei: Occidentul nu se mai preocupă de economie, ci de înarmare

08:30

17 mai: Sfântul Apostol Andronic și soția sa, Iunia

08:10

17 mai: Sfinții Cuvioși Nectarie și Teofan, ctitorii Mănăstirii Varlaam, Meteora, Grecia; Sfântul Dodo, ucenicul Sfântului David din Gareji, Georgia

22:49

Protocolul Dr. Zelenko pentru prevenirea și tratarea Covid, eficient și pentru gripa aviară și alte virusuri. Nu avem nevoie de “soluțiile” dezastruoase ale Big Pharma/OMS. Studii despre eficiența unor suplimente și tratamente naturiste - VIDEO

22:15

Corneliu Vlad: României nu-i e bine

21:39

Războiul din Gaza - șocant: Israelienii au tras în propriii soldați, ucigând 5 dintre ei

20:42

Președintele Slovaciei, Peter Pellegrini, a fost în vizită la Robert Fico: Poate vorbi, dar este în stare critică!

19:53

Simona Halep a abandonat silit turneul Trophee Clarins

19:13

Recunoștința lui Zelenski: "Ofensiva Rusiei de la Harkov este vina Lumii întregi"

18:32

Rectorul plagiator Dan Marcel Iliescu, de la Universitatea ”Ovidius” din Constanța, nu respectă nici carta universitară, nici legile justiției române. ANCHETĂ (DOC)

17:44

CANDIDATUL MANCIURIAN 2. Rolul lui Bănescu

17:17

Medici pentru Consimțământ Informat - Interviu cu dr. Meryl Nass (SUA): “Tratatul pandemic al OMS nu este ce se pretinde că este” - VIDEO. Răspunsul Ministerului Sănătății la cererea de informații de interes public privind Tratatul OMS